Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste, som ikke forstår disse mennesker?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Arg, er jeg den eneste, som ikke forstår disse mennesker?!

Man kører de lovlige 130 km/t på motorvejen, og overhaler de fleste biler, som kører 110-120 km/t.

Pludselig står der 70, 80 eller 90 km/t pga. vejarbejde, manglende striber eller andet. Gæt så hvem, som kommer og overhaler mig med 110-120 km/t ? Ja de selv samme bilister, som jeg har overhalet, da de kørte under hastighedsbegrænsningen..

Det giver jo ingen mening..   Heldigvis, så ved jeg da godt hvem, som får klip eller i værste fald mister kørekortet, hvis politiet pludselig en dag står der :)

Blev lige nød til at komme ud med de mange frustrationer fra gårsdagens tur fra København til Århus.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:50

Hvis bare folk kunne finde ud af at holde til højre på motorvejen, så ville jeg være glad. Smile

Men sådan er det vel - vi synes alle selv vi er verdens bedst billist Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55

Jesper Laugesen:

Men sådan er det vel - vi synes alle selv vi er verdens bedst billist Big Smile

Selvfølgelig gør vi det Yes Skype-BigSmile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:58

Det er morsomt du skriver dette. i øjebliket er der vej arbejde hvor motorvejen starter og der er 70 Km.  så bliver man overhalet af alle mulige som bare skal frem og når det ender ligger de og kører 100 km. hvor man nu må køre 110.Indifferent

Kan se du har med kørekort at gøre? Kan du så svare mig på en ting. Når jeg lægger mig ind til højre og bliver liggende derinde, så kører der en i midtersporet som kører 100 og jeg kører forbi ham indenom giver det et klip i kortet.  for så er det da umuligt at holde sig i højre side . for alle de idioter som mener at de ejer vejen og som ikke kender højre begrebet.

God lørdag

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:04

Det jeg hader mest, er folk der overhaler indenom til højre. Nu kender jeg ikke statistikkerne for ulykker, men vil tro at folk der overhaler indenom , ligger helt i top

Et klip i deres kørekort for det, er fair

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 12:09

Nu er der ikke tale om at man ligger og benytter sig at 3 spor på motorvejen, men at man ligge og holder sig inde i højre side på motorvejen, og som det ofte sker ligger der en stribe i midtersporet som faktisk kører langsommere end højresporet. giver det så et klip i kortet for at følge færdelsloven om at holde til højre, eller skal man ud og overhale for at komme ind til højre igen.

Folk har da svært ved at overhale indenom da man holder til højre i DanmarkWink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10

Ja det er et godt spørgsmål, som jeg selv har prøvet, at finde svar på, men det er desværre ikke lykkes.

Man må ikke overhale indenom, men samtidig må man, som bilist, ikke kører langt under det tilladte i midterbanen, men det kommer vel an på situationen.

- Vi skal vist alle sammen, blive lidt bedre til at respektere hinanden i trafikken :)

måske man skulle lav et "biltemperamentkursus" lovkrav, for at erhverve et kørekort, jeg bliver hvert fald selv nemt hidsig i bilen  :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:14

M. Andersen:

måske man skulle lav et "biltemperamentkursus" lovkrav, for at erhverve et kørekort, jeg bliver hvert fald selv nemt hidsig i bilen  :)

Hvad så med alle os "tosser" der allerede har kortet Wink og som du selv siger det...du bliver nemt hidsig, og jeg går ud fra at du har kortet..Så man skulle måske hellere finde en løsning der ikke kun galt de unge samt generhverv...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:14

Politiet er jo netop gået igang med at give bøder for at ligge og køre for langsomt i midter - eller yderspor. Det skaber helt sikkert mange farlige situationer. Selvfølgelig giver det ikke "ret" til at overhale indenom, men det er det som sker.

Vedr. at følge trafikken i inderste spor, som så glider forbi midtersporet - det er ikke ulovligt, da der ikke er tale om en overhaling.

Ofte ligger folk i midten fordi de skal dreje om 6-7 km Angry

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:18

Jimi Hove:

Det jeg hader mest, er folk der overhaler indenom til højre. Nu kender jeg ikke statistikkerne for ulykker, men vil tro at folk der overhaler indenom , ligger helt i top

Det burde ikke være muligt at blive overhalet indenom idet man jo som bekendt skal holde til højre og kun bevæge sig ud i andre spor når der skal overhales...

Jeg indrømmer blankt - jeg 'gider' ikke bevæge mig fra inderste spor og ud i 3. vognbane og tilbage til inderste spor, hvis der ligger en tosse i 2. spor som ikke kan finde ud holde af at holde til højre...
bemærk - jeg snakker ikke om at kører mere end den tilladte hastighed!   

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)