Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en 15 årig dreng, der går rundt med nogle ideer til hjemmesider, men kan bare ikke rigtig få dem ud i livet, da jeg ikke kan programmere. Så det ville være rart hvis nogle ville kontakte mig, hvis de har noget viden indenfor programmering.

Og hvis man nu gerne vil tjene lidt penge på sine hjemmesider, hvad er så det bedste måde at gøre det på?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:48

hr. Victor...

Hvor mange tråde regner du så med at skulle lave? Det er jo ikke ligefrem fordi du er kommet til at klikke 2 gange på "opret".

Spam er ikke lovligt på Amino vel og mærke.

Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 16:11

ved ikke hvordan man sletter indlæg?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo altid gå i gang med Wordpress eller Joomla :) Det er faktisk næsten lige til for nybegyndere også.

Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 17:18

tak for linkene:) men kan det bruges selvom man ikke har noget erfaring med det, kan man tjene penge ved at ha´den, altså som en slags lommepenge og hvilken en af dem ville du vælge:)?

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:29

Hej Victor.

Skriv mig en mail, så skal du bare høre! :)
sune@blanye.dk

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 17:37

victor staalkjær:

Hej

Jeg er en 15 årig dreng, der går rundt med nogle ideer til hjemmesider, men kan bare ikke rigtig få dem ud i livet, da jeg ikke kan programmere. Så det ville være rart hvis nogle ville kontakte mig, hvis de har noget viden indenfor programmering.

Og hvis man nu gerne vil tjene lidt penge på sine hjemmesider, hvad er så det bedste måde at gøre det på?

Hej Victor..

Hvis man brænder for noget, er det jo bare at sætte igang, man behøver ikke at være super programmør for at få nogle pæne brugbare hjemmesider op at stå...

For at komme igang på en nem måde, så kan man bruge f.eks Joomla, så har man en "klump modellervoks", som man kan forme efterhånden som man bliver mere fortrolig med systemet....

Om man kan tjene penge på en side, kommer jo kun an på det indhold der er på siden... ment på den måde om det er interessant nok til at skabe noget trafik.. nu skriver du ikke hvordan du vil tjene penge på en side, der er jo mange mulige scenarier, affliatesider, webshops osv...

Du kan komme langt selv ved at bruge et system, så har du bedre muligheder for at koncentrere dig om indholdet på siderne....det er det du skal sælge på....

Det var lige hvad jeg kunne finde på her en fredag aften ....

Claus

Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 17:45

Hey claus 

kan man få en hjemmeside der minder lidt om et socialt netværk som f.eks amino til at fungere på joomla?

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 17:50

Ja det kan man "sagtens" lave på en Joomla baseret platform

Claus

Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 17:52

merci, vil lige prøve at se hvordan det fungere:)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)