Jeg husker ikke min første ordre, men husker den ordre der gav mig troen på at mit firma havde sin berettigelse. Jeg havde lige fået Buksesnedkeren (H2O) ind som kunde og samme dag som jeg fødte min søn (som idag er 5 år) landede ordren på en containerfuld strømper - ordren så jeg først dagen efter det kom der et par gode år ud af.... meeen som alle jo sikkert ved gik det galt for dem i forået 2009... jeg håber snart sagen afsluttes, så jeg i det mindste får nogle momspenge retur!!
Frank d. Jørgensen Enterprise, der skulle bruge en underleverandør til maleropgaver efter et møde på Udviklingscenter med http://plconsult.dk/dk/. Super fed start - ærgeligt at virksomheden er gået konkurs.
Vores allerførste kunde er et lille bogforlag, som stadig ringer en gang eller to om året og bestiller papomslag til at sende bøger i - Han er selv meget stolt af at være den første og siger det altid når han bestiller "ja, jeg var jo den første kunde i havde" og jeg svarer altid, at det kan jeg skam godt huske :-) Vi fik bestillingen, fordi min mand slog alle bogforlag op, han kunne finde på nettet og ringede til dem fra en ende af - et par dage efter ringede dette forlag tilbage og bestilte 100 stk. Samme dag bestilte et revisionsfirma fra København 50 stk. pap til at sende ringbind i.. Så det var en stor dag!Vi har en lille ordrebog, som alle ordrer blev skrevet op i, i hånden - den er helt sjov at gemme.