Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kviklån

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har som sagt en forretning, som er en dyrehandel/rideudstyr. Jeg ville vældig gerne kunne sælge nogle af de mere dyre varer på afbetaling. Jeg har henvendt mig til bl.a Handelsfinans om de ville være med, men det er ikke noget de ville gå ind i. Så jeg leder efter nogle input til firmaer som låner på "5 min", til mine kunder.

Er der nogen der kan hjælpe?

Tilmeldt 30. Jun 05
Skrevet kl. 21:16

Hej Pia

Jeg har været dem alle igennem og der er kun et som duer og det er LånLet - Henrik Frederiksen - 43 96 57 22

Vi har valgt 4 typer lån til vores kunder. Normal er renten langt over 20 %. Her er det dyreste lån 19,2 % (her får du 6 % for, at sælge det) og 13,2 %, så er der 180 dages rente og afdragsfrit lån og 23 måneders rentefrit med 10 procent i stiftelsesprvision, ideen er her, at stiftelsesprovision kan trækkes fra over selvangivelsen.

Og så det gode, det tager max. 30 sekunder, at få svar via et link du får og du skal bruge nettet og der er ikke så mange oplysninger og kun en ansøger på hvis lånet er under kr. 30.000...................

Held og lykke

De bedste hilsner

Lotus

Tilmeldt 30. Jun 05
Skrevet kl. 23:22
Mange tak, jeg prøver dem lige.

Pia

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:48
Vi har nu også på anbefaling fra Lotus fået lavet en aftale med LånLet og den har kørt i en måned tid. Jeg må sige at det fungerer upåklageligt - især godkendelsestiden på lånene er vi imponeret af.

Lotus: Hvor mange lån formidler i om året (hvis det er et tal I vil ud med)?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)