Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne jeg få din mening? (Feedback på design)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg set mange gode feedbackrunder her på Amino og jeg har design - som skal sidde lige i øjet.
Nu har jeg selv tweaket og gjort ved - og stirret mig blind på de små fejl og rettelser der gør, at det bliver helt perfekt!

Det ville være rart at få jeres øjne på dette design og lade mig høre, hvad i synes.
Problemet med det gamle design var, at brugeren inden for de 3-6 sekunder ikke ANEDE hvad det var for en service og hvad man fik ud af det. I kan tjekke det gamle design og koncept her: Jobansøgningssystem

Vækker desinget interesse, får i lyst til at læse mere og vigtigest: Forstår i budskabet?

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:43

Meget bedre end det gamle.

Jeg føler at det originale design er lavet for at blive solgt og ikke for at sælge.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 10:46

Hej Mikkel.

Jeg synes, at designet er supergodt. Det gamle var lidt rodet, men her har I en meget bedre inddeling, mens jeres action-knapper også er meget tydelige.

Jeg kan specielt godt lide jeres bokse med "Vi tilbyder", "Vores fordele" og "Det siger kunderne", fordi de er korte, præcise og informative.

Hvis jeg skal komme med en enkelt tilføjelse, kunne det være, at linke til en video på forsiden, så brugerne, der foretrækker det visuelle også bliver imødeset.

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 10:55

Hej Casper!

Det glæder mig at du kan lide designet - forstod du konceptet på de første 3-6 sekunder?
Det var det, der har været den vigtigeste faktor - at kunden skulle forstå budskabet og herefter holdes i hånden til oprettelse af bruger/jobansøngning.

Nu er det ikke mig der står bag websitet, ide og koncept - men jeg designer bare. Så har vi den slået på plads :)

God idé med video - man kunne måske endda embedde en video fra youtube el. måske benytte en "spokesperson" som kin kunde har foreslået. Men hvorvidt det blot virker som støj har jeg ingen erfaring med.

Tak for kommentaren!

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 11:03

Intetsigende:

Meget bedre end det gamle.

Jeg føler at det originale design er lavet for at blive solgt og ikke for at sælge.

Hej Intetsigende

Fedt at du kan lide det - forstod du budskabet/servicen inden for de første 3-6 sekunder?

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 11:29

Hvad siger de kritiske designere og rutinerede marketings-eksperter til designet?

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:09

En gradient i et logo er som regel ikke en god idé - her bliver den sidste del af logoet tonet lidt ud, hvilket ikke får brandet til at stå så stærkt.

For neden, ved siden af "artiklen" er det som om at siden lige pludselig bliver skæv. Ryk brugerlogin og nyheder lidt længere ud til højere, så det holder den lige form, og så der bliver noget mere luft imellem artiklen og funktionerne. Det vil gøre det nemmere at se sammenhængen.

Designet fanger hurtigt opmærksomheden, og man finder ud af hvilken form for side man er på.

Det var bare lige mine holdninger. :)

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:13

Flot side, den ser fed ud.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:21

Hej Thomas

Du har helt ret - de lodrette og vandrette marginer skal der lige kigges lidt mere på!
Ang. logoet så er det blot en "placeholder" da det endelige logo ikke helt er fastlagt endnu kan jeg forstå på min kunde. Men tak for input - det var klart det jeg ledte efter.

Jeg forsøger med lidt mere luft også!
Tak for det!

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:22

Hej Lasse

Tak skal du have!

Har du ikke nogle "flaws" el. kritkpunkter som du kan smide efter designet?

Mvh
Mikkel Tschentscher

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)