Hej Aminoer Vækker desinget interesse, får i lyst til at læse mere og vigtigest: Forstår i budskabet? |
Meget bedre end det gamle.
Jeg føler at det originale design er lavet for at blive solgt og ikke for at sælge.
Hej Aminoer Vækker desinget interesse, får i lyst til at læse mere og vigtigest: Forstår i budskabet? |
Meget bedre end det gamle. Jeg føler at det originale design er lavet for at blive solgt og ikke for at sælge. |
Hej Mikkel. Jeg synes, at designet er supergodt. Det gamle var lidt rodet, men her har I en meget bedre inddeling, mens jeres action-knapper også er meget tydelige. Jeg kan specielt godt lide jeres bokse med "Vi tilbyder", "Vores fordele" og "Det siger kunderne", fordi de er korte, præcise og informative. Hvis jeg skal komme med en enkelt tilføjelse, kunne det være, at linke til en video på forsiden, så brugerne, der foretrækker det visuelle også bliver imødeset. |
Hej Casper! Tak for kommentaren! |
Hej Intetsigende Fedt at du kan lide det - forstod du budskabet/servicen inden for de første 3-6 sekunder? |
Hvad siger de kritiske designere og rutinerede marketings-eksperter til designet? |
En gradient i et logo er som regel ikke en god idé - her bliver den sidste del af logoet tonet lidt ud, hvilket ikke får brandet til at stå så stærkt. For neden, ved siden af "artiklen" er det som om at siden lige pludselig bliver skæv. Ryk brugerlogin og nyheder lidt længere ud til højere, så det holder den lige form, og så der bliver noget mere luft imellem artiklen og funktionerne. Det vil gøre det nemmere at se sammenhængen. Designet fanger hurtigt opmærksomheden, og man finder ud af hvilken form for side man er på. Det var bare lige mine holdninger. :) |
Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk
Flot side, den ser fed ud. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Thomas Du har helt ret - de lodrette og vandrette marginer skal der lige kigges lidt mere på! |
Hej Lasse Tak skal du have! Har du ikke nogle "flaws" el. kritkpunkter som du kan smide efter designet? |