Jeg har et par opfindelser liggende "i skuffen", som mangler seriøs sparring, for realisering eller kassering :-) Jeg forventer du er kendt (dvs. du ikke er privat person, som lever under udeladt nummer) og du har CVR nummer. Jeg forventer også, at du kan dokumentere nær kontakt til virksomhed, der kan levere indenfor området du henvender dig omkring. Du skal være forberedt på at underskrive en fortrolighedserklæring ref: http://www.startvaekst.dk/BeskyttelseAfViden#77485 før jeg udveksler informationer. Du skal have ønske om at bese / udvikle / vidensdele / hjælpe, indenfor følgende: 1) Bolig artikel, Skal benytte kraftig magnetisme, som enkelt kan ophæves og tilsluttes uden strøm 2) Udvikling af redskab til brug i alle hjem med radiatorer (udluftnings anordning) 3) Mini opbevaringsboks, sammenklappelig (engangs anordning), letmetal, særlig anordning til fastgørelse i løst materiale, salg til chater turisme, letvægts holdbart materiale, kodelås 4) "Gør det selv" - smart løsning til alle med sko (en helt ny form for gør-det-selv hæle/såler) Jeg har ideerne, men mangler sparrring omkring endeligt produkt, udvikling, markedsføring og ikke mindst et realistisk syn på mulighederne Ved interesse for en eller flere af ovenstående, venligst kontakt mig på email: meget@live.dk Subject: AMINO opfindelse (og nummer) 1 til 4, samt kontakt detaljer Mvh Mille |
Re. punkt 3, findes prototype !