Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affliate site med energidrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg syntes jeg mangler mig en hobby og har derfor tænkt på at starte en blog/website op, hvor jeg går ud og køber en hel masse forskellige energidriks og bedømmer dem efter smag, virkning osv. og poster det på hjemmesiden.

jeg ved ikke helt om det er en idé der holder, og hvor "lidt/meget" den kunne indbringe men med lidt reklame på sitet ville det nok ikke være helt dårligt. men tvivler egentlig på at der vil være så mange læsere.. det er jo ikke lige hver dag man får opdateret sitet. måske hver 2 dag. og så spændende er det måske ikke at læse om en red bull :D ..

ja, ved ikke rigtigt - hvad syntes i?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:59

Fokusere du på "Red Bull" og "Energidrikke" så er der 10.500 søgninger om måneden, så der er en chance for det kan blive en success.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 23:02

Mange tak for respons lasse! :) det var rå info der kunne bruges..

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:20

Det kunne måske gå hen og blive meget interessant hvis du fik dækket hele markedet - altså havde hver eneste energidrik man kunne købe i Danmark, der trods alt en del der drikker det og nu hvor der er så mange forskellige steder man kan købe dem skal der nok også være en del "skjulte" mærker man ikke var klar over eksisterede :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:32

Kunne da være meget sjovt at se. Elsker personligt selv energidrikke, men drikker ikke meget mere udover RedBull.

Så hvis du uploader lidt videoer med meninger, smag, påvirkning om de forskellige man finder her i Danmark, jamen så kunne jeg godt finde på at kigge forbi i ny og næ ;)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 07:55

Det lyder da godt! jamen så ved jeg da hvad jeg skal begynde på :-) tak for responsen

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:52

Hej, Mathias..

Så lige dit indlæg, og har faktisk leget lidt med samme idé.. Sad en gang om lavede en hjemmeside skabelon, som blev lavet med den tanke at den skulle bruges til at anmelde forskellige produkter, hovedsageligt energidrikke.. Fordi jeg er en person der selv drikke en hel masse af det sukker stads ;-)

Så det kunne være det var noget vi kunne starte sammen, hvis du har mod på at starte det sammen med en anden person? Har gode erfaringer inden for affiliate marketing og hjemmeside programmering.

Så send mig gerne en mail på: Allan911@gmail.com, hvis du finder dette interessant?

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:35

Hej Mathias..

personligt synes jeg selv rigtig godt om idéen og kunne sagtens selv finde på at kigge forbi din blog i ny og næ. Jeg drikker selv en masse energi drikke - og jeg er overbevist om at du nok skal få nogle læsere ind på den måde. Mon ikke den kunne indbringe en sum til at holde den kørende og lidt til hvis du får nok læsere. Du har ihvertfald min fulde opbakning.

Det eneste problem jeg umiddelbart kan se er at, hvis du "tester" et par energidrikke om ugen, vil det gå meget hurtigt, og du vil sku finde på nye idéer og koncepter til at udvide din blog.

Ellers, bare klø på .. rom blev jo ikke bygget på en dag!  Big Smile

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)