Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firma navn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg står med en fremragende ide(synes jeg selv), og står sådan set blot og mangler et navn.

Kort om virksomheden: PC og IT support i alle former, til det private kunde segment. Formålet er blot at hjælpe de kunder, som har en PC der ikke gider at starte, som har behov for en reinstallation. Det kan også være generelt IT hjælp, det kunne være en printer der driller, et hjemme netværk der skal sættes op. Næsten alt form for PC og IT support til hjemmet. Der vil også være mulighed for Remote helpdesk, hvor jeg kan "overtage" kundens pc, for at hjælpe dem.

Jeg er selv kommet på nogle bud, som jeg selv mener kommer med mit budskab:

PC Help eller PC Help Me  - pchelp.me
PC Help eller PC Help Me  - pchelpme.dk
IT Help eller IT Help Me  - ithelp.me
IT Help eller IT Help Me  - ithelpme.dk
PC Support Me  - pcsupport.me

Jeg mener selv at PC Help, med www.pchelpme.dk er bedst, da hr. og fru Danmark måske ikke forstår/tør gå ind på et .me domæne?

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:41

Hvis din kundekreds er i Danmark, ville jeg personligt gå direkte efter et .DK domæne. Det giver langt mere tryghed hos dine danske kunder.

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 14:47

Min kundekreds vil udelukkende være i Danmark, ja .

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:21

Tror du skal prøve at finde på et mere unikt navn der samtidig siger hvad det drejer sig om.

For de navne du er kommet op med ind til videre er i og for sig udemærkede, men det er for banalt og  gement, efter min mening, til at skabe et landsdækkende brand

Så noget enkelt, sigende og noget der ligger godt i munden. Og det kan jeg jo sagtens sige når jeg så ikke kommer med noget forslag, men skal nok have dig i tankerne og prøve at finde på noget :)

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:33

Hvis du skal henvende dig til hr og fru danmark som ikke er så skarpe til det med elektronik, skal du måske overveje et dansk navn i stedet for et engelsk. Så er der nok større chance for at folk tror det er noget lokalt de lige kan ringe til, end det er et stort internationalt firma der sikkert kun henvender sig på engelsk til erhvervskunder.

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 08:20

Valget at "den type" navn er med vilje, idet virksomheden skal køre ved siden af mit normale arbejde. Det vil altså ikke være noget jeg lever af til at starte på. Derved er den eneste marketingskilde sådan set google, og selvfølgelig mundtlig omtale. Dvs. når de så skal have hjælp, søger de efter "pc hjælp" eller nogle lign sætninger på google umiddelbart.

Årsagen til de engelsk navne, er desværre også simpel. PC-hjaelp.dk f.eks er optaget. Har i nogle danske forslag, er de mere end velkomne!

.. Men, mange tak for feedbacken! Og ja, endelig kom med nogle forslag!

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:15
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)