Generelt kan jeg godt lide enkeltheden og og designet som sådan. Men jeg har et par konkrete anbefalinger som jeg gerne vil dele med dig.
Folk har en tendens til at klikke på logo for at komme tilbage til forsiden - det sker ikke på dit site
Der går 5-8 sekunder før man overvejer at smutte igen, eller om man har fattet budskabet. "Jeg" SKAL vide hvad man skal gøre og vil gerne holdes i hånden hele forløbet > Lav klar signalering om hvad du vil have brugeren til at gøre, de skal ikke lede efter det
Jeg vil anbefale, at når dit site er 100% færdigt bør du få lavet et usability review.
Synes oversigten over rabatsteder er gemt for meget væk... Den burde smides i hovedet på den besøgende, så de hurtigt kan overbevises om fordelene...
Ellers meget simpelt og ligetil design... Er det også for webshops? For vores webshop med designer solbriller og smykker, kunne være sjov at få tilføjet til samlingen...
Hej :-)
Jeg vil prøve at gøre oversigten mere synlig, for det har du helt ret i!
Vi søger også webshops. Hvis du kan tilbyde medlemmer 10, 15 eller 20 %.
Jeg kan godt forstå det du siger med logoet, grunden til jeg har valgt at gøre det sådan, er selvfølgelig fordi vi har lavet den form for "reklame" i logoet.
Men skal vi lave det om - synes du?
Har du ideer til hvordan vi kan fremme budskabet på siden? Skal vi lave en form for guide/step by step på forsiden?
Skulle i ikke forhandle en lang række aftaler på plads først med butikkerne ?
Der er ikke ligefrem mange at vælge imellem - det er der ingen der gider betale for.
Klart at man skal starte et sted , men der ville jeg nok sørge for at få aftaler på plads før jeg gik live..
Hej Jesper
Jo du har da ret, vi gør os heller ikke i markedsføringen endnu, om siden så burde være online eller ej - kan diskuteres - jeg ved ikke hvad der vil være det bedste? Men endvidere bruger vi jo siden til at vise frem.