Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes (vi søger også butikker og webshops)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

I må meget gerne give feedback på www.whocard.dk. Primært førstehåndsindtrykket og brugervenligheden.

Ser frem til at modtage jeres feedback  :)

Tak

Ps. er du butiksejer eller webshop ejer, og er din målgruppe unge i alderen 15-25 år, hører vi gerne fra dig!

Med venlig hilsen
Simon 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:16

Har sendt en PM :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:33

Synes oversigten over rabatsteder er gemt for meget væk... Den burde smides i hovedet på den besøgende, så de hurtigt kan overbevises om fordelene...

Ellers meget simpelt og ligetil design... Er det også for webshops? For vores webshop med designer solbriller og smykker, kunne være sjov at få tilføjet til samlingen...

Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:37

Hej Simon

Generelt kan jeg godt lide enkeltheden og og designet som sådan. Men jeg har et par konkrete anbefalinger som jeg gerne vil dele med dig.

Folk har en tendens til at klikke på logo for at komme tilbage til forsiden - det sker ikke på dit site

Der går 5-8 sekunder før man overvejer at smutte igen, eller om man har fattet budskabet. "Jeg" SKAL vide hvad man skal gøre og vil gerne holdes i hånden hele forløbet > Lav klar signalering om hvad du vil have brugeren til at gøre, de skal ikke lede efter det

Jeg vil anbefale, at når dit site er 100% færdigt bør du få lavet et usability review.

Venlig hilsen

Christian

Søgeoptimering | Facebook annoncering | Google annoncer | kreativt webdesign

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 16:57

Fashion-Seller:

Synes oversigten over rabatsteder er gemt for meget væk... Den burde smides i hovedet på den besøgende, så de hurtigt kan overbevises om fordelene...

Ellers meget simpelt og ligetil design... Er det også for webshops? For vores webshop med designer solbriller og smykker, kunne være sjov at få tilføjet til samlingen...

Hej :-)

Jeg vil prøve at gøre oversigten mere synlig, for det har du helt ret i!

Vi søger også webshops. Hvis du kan tilbyde medlemmer 10, 15 eller 20 %.

Med venlig hilsen
Simon 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 17:04

Hej Christian,

Tak for din feedback.

Jeg kan godt forstå det du siger med logoet, grunden til jeg har valgt at gøre det sådan, er selvfølgelig fordi vi har lavet den form for "reklame" i logoet.

Men skal vi lave det om - synes du?

Har du ideer til hvordan vi kan fremme budskabet på siden? Skal vi lave en form for guide/step by step på forsiden?

Mvh. Simon

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:17

Skulle i ikke forhandle en lang række aftaler på plads først med butikkerne ?

Der er ikke ligefrem mange at vælge imellem - det er der ingen der gider betale for.

Klart at man skal starte et sted Smile , men der ville jeg nok sørge for at få aftaler på plads før jeg gik live..

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 17:23

Jesper Laugesen:

Skulle i ikke forhandle en lang række aftaler på plads først med butikkerne ?

Der er ikke ligefrem mange at vælge imellem - det er der ingen der gider betale for.

Klart at man skal starte et sted Smile , men der ville jeg nok sørge for at få aftaler på plads før jeg gik live..

Hej Jesper

Jo du har da ret, vi gør os heller ikke i markedsføringen endnu, om siden så burde være online eller ej - kan diskuteres - jeg ved ikke hvad der vil være det bedste? Men endvidere bruger vi jo siden til at vise frem.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:30

ok - så længe du ikke bruger markedsføringskroner endnu, så er det jo ikke noget problem. Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 17:31

Jesper Laugesen:

ok - så længe du ikke bruger markedsføringskroner endnu, så er det jo ikke noget problem. Smile

:-)
Men tak for det. 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)