Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-kravspecifikation -- gerne engelsk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Er der nogen, der ligger inde med en god, generisk seo-kravspecifikation? Jeg ved godt, at den slags for at være gode skal tunes og tones mod det konkrete projekt, men jeg kunne godt bruge lidt grundlæggende inspiration / en konceptuel tjekliste at holde op mod (a la Seomoz' klassiske SEO cheat sheet for web developers).

Nogle gode bud?

Alt godt,

Kasper

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Tekstsprutten Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Du kunne tage udgangspunkt i min 'SEO kravspecifikation - Minimumskrav - hele vejen rundt' - selv om den er på dansk :-) . Du kan starte med at bede om at få tilsendt en gratis appetizer-version, så du har en idé om, hvordan den er opbygget - og inden du beslutter dig for, om den ligner dét, du søger...

Med venlig hilsen
Camilla Simonsen/Tekstsprutten

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 19:48

Camilla Simonsen:

Hej Kasper

Du kunne tage udgangspunkt i min 'SEO kravspecifikation - Minimumskrav - hele vejen rundt' - selv om den er på dansk :-) . Du kan starte med at bede om at få tilsendt en gratis appetizer-version, så du har en idé om, hvordan den er opbygget - og inden du beslutter dig for, om den ligner dét, du søger...

Med venlig hilsen
Camilla Simonsen/Tekstsprutten

Lidt sjovt du laver SEO, men ikke linker til hjemmeside hverken i dit indlæg eller i dit billede. Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Tekstsprutten Skrevet kl. 20:35
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Fedt! Har sendt dig en mail. Har du bygget din version op omkring internationale best practice-guides? Eller er det indsigter, der er udvundet ved learning by doing?

Tak igen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)