Er der nogen, der ligger inde med en god, generisk seo-kravspecifikation? Jeg ved godt, at den slags for at være gode skal tunes og tones mod det konkrete projekt, men jeg kunne godt bruge lidt grundlæggende inspiration / en konceptuel tjekliste at holde op mod (a la Seomoz' klassiske SEO cheat sheet for web developers).
Du kunne tage udgangspunkt i min 'SEO kravspecifikation - Minimumskrav - hele vejen rundt' - selv om den er på dansk :-) . Du kan starte med at bede om at få tilsendt en gratis appetizer-version, så du har en idé om, hvordan den er opbygget - og inden du beslutter dig for, om den ligner dét, du søger...
Du kunne tage udgangspunkt i min 'SEO kravspecifikation - Minimumskrav - hele vejen rundt' - selv om den er på dansk :-) . Du kan starte med at bede om at få tilsendt en gratis appetizer-version, så du har en idé om, hvordan den er opbygget - og inden du beslutter dig for, om den ligner dét, du søger...
Med venlig hilsen Camilla Simonsen/Tekstsprutten
Lidt sjovt du laver SEO, men ikke linker til hjemmeside hverken i dit indlæg eller i dit billede.
Fedt! Har sendt dig en mail. Har du bygget din version op omkring internationale best practice-guides? Eller er det indsigter, der er udvundet ved learning by doing?