Hejsa Aminoer. frisk-kaffe.dkinternet-guiden.dkisbaren.dkkameraovervaagning.dkstøvle.dkbilligcampingvogn.dkbrudekjolen.dkbutiksportalen.dk
|
bumb
Hejsa Aminoer. frisk-kaffe.dkinternet-guiden.dkisbaren.dkkameraovervaagning.dkstøvle.dkbilligcampingvogn.dkbrudekjolen.dkbutiksportalen.dk
|
.
I forbindelse med denne vil jeg da også lige skrive om et tool jeg har lavet til at finde domæner med. Det ligger på adressen: http://ds.sunny.dk Brugernavn og password er: amino Det fungerer ved at søge i domæner der eksisterer allerede. Jeg opdaterer databasen en gang imellem med listen over domænenavne, der er ingen automatik på som det ser ud lige nu - men send mig bare en PB hvis du skal bruge det og vil have listen opdateret. Det smarte er at du kan bruge wildcards. Så hvis du f.eks. gerne vil have en hjemmeside om heste kan du skrive heste* og få en fin liste over dem der starter med heste. Hvis du vil se alle domæner der indeholder heste, så kan dus krive *heste* - dog vil den aldrig returnere end 1000 domæner, for at undgå enorme databaseopslag og hængende browsere. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Hej Frans! Den side du har lavet, er det de frie domænenavne den viser? Altså nogle jeg kan købe? |
Hej Lars Det er vist lige omvendt.. Dem som er købt.. Men en fin side Simon
|
webworker på www.papirshop.dk
Nej, det er eksisterende domænenavne. Den søger i alle de domæner der ér registreret. |
/Frands - HelpSoft ApS
Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater
Hvad skal man bruge det til? |
Ja det havde sku været smart hvis det var omvendt! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Vel til at tjekke hvilke der er optaget, bare lidt hurtigere, altså således at hvis du tænker på at sælge heste udstyr så kan du se at hestexxx.dk hesteyyy.dk og hestezzz.dk er taget, men hesteaaa.dk ikke er? |
Dressur rytter søger sponsor
Så brug dette her... Internetstatestik.dk Det virker faktisk godt til det formål.
|