Jeg er en dreng på 15 år / snart 16 og går i 9ne klasse. Jeg har sammen med 2 af mine venner besluttet og starte en webshop som sælger hårvoks, vi ved godt vi ikke er særlig gamle eller særlig erfarende inde for arbejdsmarkedet, men vi har dog alligevel besluttet os at kaste os ud i det. Vi har ingen problemer med webshops da jeg har kodet php siden jeg var 10, i starten var det bare for sjov men til sidst blev det alvor og jeg har nu solgt et par systemer til folk rundt omkrign i landet. Så det er ikke noget problem for os. I starten gik det godt men så stødte vi ind i nogle problemer som vi beder jer om hjælp til. 1. Hvilke impotøre er der af hårvoks i Danmark ? 2. Hvordan anskaffer man sig et CVR-Nummer ? 3. Hvad skal man tjene årligt for at blive registreret som et mini-firma ? Håber i vil hjælpe os med vores lille projekt, Mange tusinde tak på forhånd - Kasper |
Import af voks/Hjælp til opstart af (firma)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
hvor de importere fra. Desuden elsker jeg deres webshop, som er nem og overskuelig Anders |
Jep det er netop der vi har fået inspirationen fra, der er nemlig næsten ingen der sælger billig voks online, Og derfor ville vi prøve at starte op med noget der næsten ikke er set før. Men vil prøve det, som du siger, men du kender ikke andre steder eller andre impotøre som måske kan impotere voks billigt ? Men ellers tusinde tak for din hjælp - Kasper |
|
Henrik Jonsson
Salg og Marketing konsulent
- Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder
Vi viser vejen.
contact@hjtranslation.com
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)