Dette her ville jeg kun forbedre skriv i titlen på billedet havefræser og haveredskaber , så du også får et resultatet måske i google billedet søgning , kan ellers ikke se andet der kan forbedres for siden er super flot .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi har affiliate annoncører indenfor havemaskiner (Texas, Moreland, Nettobuild) og det er rigtigt godt at se at der er nogen der tager fat i det område. Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)
Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)
Det forstår jeg godt, at der er mange som ikke gør! Der er alt for meget bøvl med de små nicher - virksomheder der lukker, virksomheder der ikke har et begreb om affiliate marketing, virksomheder der bliver sure over man levere kunder til dem o.s.v.
Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)
Det forstår jeg godt, at der er mange som ikke gør! Der er alt for meget bøvl med de små nicher - virksomheder der lukker, virksomheder der ikke har et begreb om affiliate marketing, virksomheder der bliver sure over man levere kunder til dem o.s.v.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Hej
Det vil jeg nu ikke give dig ret i. F.eks. er nogen af de annoncører der har kørt længst hos os niche annoncører, hvor der er lavet nogle gode affiliate websites som matcher. De fortsætter jo i lang tid fordi nogle har turdet at tage bolden op og lavet et godt affiliate arbejde :-)
Annoncøren behøver heller ikke at vide noget særligt om affiliate marketing sålænge de har et website der konverterer godt og lytter til de råd de får om f.eks. reklamer.