Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback affiliate for haveredskaber

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Jeg ved ikke hvor længe det har været ledigt. Nu slog jeg i hvert fald til, og fik bygget siden op. I morgen gælder det klimaanlaeg.dk :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:34

super flot side Smile

Dette her ville  jeg kun forbedre skriv i titlen på billedet havefræser og haveredskaber , så du også får et resultatet måske i google billedet søgning , kan ellers ikke se andet der kan forbedres for siden er super flot .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 00:39

Super flot side Casper helt og aldeles gemmenført  :P

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:42

Tak, det er nu ikke mig som har stået for designet, men det vil jeg sendere videre til rette vedkommende.

Michael: Er ved at smide alt tekst på :-) samt lave en htaccess til siden.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:21

Hej

Super idé til en affiliate side (og flot design).

Vi har affiliate annoncører indenfor havemaskiner (Texas, Moreland, Nettobuild) og det er rigtigt godt at se at der er nogen der tager fat i det område. Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)

Mvh. Ken

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:59

Ken Schultz:
Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)

Det forstår jeg godt, at der er mange som ikke gør! Der er alt for meget bøvl med de små nicher - virksomheder der lukker, virksomheder der ikke har et begreb om affiliate marketing, virksomheder der bliver sure over man levere kunder til dem o.s.v.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:13

Casper Schneidereit:

Ken Schultz:
Bare der var flere der turde kaste sig ud i nicheområder. Der er gode indtjeningsmuligheder :-)

Det forstår jeg godt, at der er mange som ikke gør! Der er alt for meget bøvl med de små nicher - virksomheder der lukker, virksomheder der ikke har et begreb om affiliate marketing, virksomheder der bliver sure over man levere kunder til dem o.s.v.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Hej

Det vil jeg nu ikke give dig ret i. F.eks. er nogen af de annoncører der har kørt længst hos os niche annoncører, hvor der er lavet nogle gode affiliate websites som matcher. De fortsætter jo i lang tid fordi nogle har turdet at tage bolden op og lavet et godt affiliate arbejde :-)

Annoncøren behøver heller ikke at vide noget særligt om affiliate marketing sålænge de har et website der konverterer godt og lytter til de råd de får om f.eks. reklamer.

Mvh. Ken

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:18

Ja men der er flere aspekter i det end det. Jeg vil prøve at lave et lille blog indlæg om det....

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)