Jeg søger en programmør der kan installere henholdsvis en Joomla 1.5 skabelon, og en Drupal 6 skabelon, til min Surftown VPS 512 server. Begge skabeloner er fra www.templatemonster.com. Der kan blive tale om tilretninger/mindre ændringer til hjemmesiderne på et senere tidspunkt, men i første omgang er det alene installeringen der skal udføres med en samlet pris. Hvis du har spørgsmål kan du skrive dem her i tråden, eller ved PB
Tak for dit svar, jeg har ikke installeret Joomla eller Drupal på min server endnu, da jeg vil have en der har styr på det indover. Kunne du tænke dig at udføre opgaven er du velkommen til at sende en PB
Har selv VPS ved surftown, og har ligeledes sat det hele op selv da der ingen kære mor er ved Surftown når det drejer sig om support til VPS. (tag bare et kig på deres forum)
Dog skal du være opmærksom på at du skal lave en del tweaking af din vps, dens php.ini samt du skal installere diverse extensions for at det kommer til at køre godt..
Om ikke andet, så vil jeg "næsten" æde mig gamle hat på at du får et chok når du ser hvor langsomt det kører i starten.
Her snakker vi 10sek load på normale sider etc.
Men til gengæld NÅR du har fået det hele sat op, så kører det som en drøm!! (:
Har selv VPS ved surftown, og har ligeledes sat det hele op selv da der ingen kære mor er ved Surftown når det drejer sig om support til VPS. (tag bare et kig på deres forum)
Dog skal du være opmærksom på at du skal lave en del tweaking af din vps, dens php.ini samt du skal installere diverse extensions for at det kommer til at køre godt..
Om ikke andet, så vil jeg "næsten" æde mig gamle hat på at du får et chok når du ser hvor langsomt det kører i starten.
Her snakker vi 10sek load på normale sider etc.
Men til gengæld NÅR du har fået det hele sat op, så kører det som en drøm!! (:
Tak for dine input. Jeg kan ikke selv lave de ændringer du beskriver for at få det til at køre optimalt, og load tider på10 sek er jo ikke godt nok. Så hvis du kunne tænke dig et lille job med at det til at køre, må du gerne sende mig en PB