har lige haft en underlig afvisning med en annonce på facebook.
Jeg havde oprettet en annonce og den var blevet godkendt. Jeg finder ud af at jeg har målrettet den til kvinder, og det skulle have været til mænd. Jeg ændrer dette og den skal til gennemsyn igen.
Nu har jeg lige fået svar fra gennemsyn, og den er blevet afvist pågrund af upassende billede.
Hvordan kan det hænge sammen at billedet er upassende i forbindelse med mænd, men ikke med kvinder?
Håber der er nogen der har et fornuftigt svar på dette.
Den har vel været til godkendelse hos to forskellige personer med forskellige holdninger.
Hvis du ikke kan se noget upassende ved billedet, så prøv at indsende det igen eller spørg dem hvad problemet er. Mon ikke facebook selv er de eneste der kan give et endegyldigt svar.
Er der forresten nogen af jer der også arbejder med facebook, som har problemer med at der kommer en side op som siger man ikke har ret til at gå ind på ens annoncer?
Dette sker nemlig hele tiden ved mig, og så skal man logge ud og ind igen, og så virker det et par minutter igen.
Der er jo trods alt tale om mennesker bag, og så kan der jo forkomme fejl - så jeg synes da du skal prøve at spørge dem hvad der er galt med annoncen, da det jo sagtens ka' være en fejl :-).