Hej Amino'er. Mvh. |
Ingen der ved noget om dette?
Hej Amino'er. Mvh. |
Ingen der ved noget om dette? |
prøv at skrive et indlæg med en sigende overskrift istedet for "hvordan?) der er mange som ikke gider bruge tid på at kigge sådanne indlæg igennem hvor man ikke aner hvad det drejer sig om.
|
Hej Oliver Du skriver godt nok at du har prøvet alle programmer i Win 7, men prøv alligevel lige at kigge på denne vejledning: Jeg har ikke selv nogen mikrofon på min pc, så derfor kan jeg ikke se, om der kommer sådan en funktion op, hvor man kan stoppe/starte mikrofonen? Jeg havde til en af mine tidligere PC'er en ekstern mikrofon, der havde en egen tænd/sluk knap, men jeg ved ikke om de fidnes mere eller hvor dyr sådan en er. |
HAr selv USB microfon, men ring til mig på 36 98 06 09 så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig... |
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Tak for dit svar Birte! |
Har SMS'et dig. :-) |
Leder stadig efter en løsning! Mvh. |
Nu fik jeg testet om man kan modtage sms´er på sit skype nummer... Det kan man ikke :) |
Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk
Hvis jeg var dig ville jeg nok enten investere i en ny mikrofon med tænd sluk knap, alternativt lodde en tænd/sluk dip switch på den du har :). Så er du helt ud over at være afhængig af software :) |