Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikrofon Problemer. - Har du en løsning?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.
Jeg har et lille problemer, jeg skal til at optage noget på min computer ved hjælp af en USB mikrofon, jeg vil derfor spørger jer om der er en "Hotkey" til at tænde/slukke for mikrofonen. 
Jeg har prøvet alle mulige forskellige programmer, men ikke nogle der fungere til Windows 7.

Er det sådan så nogle er jer venlige mennesker ved noget om det? =)

Mvh.
Oliver Gorju 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22

Ingen der ved noget om dette? Zip it!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:38

prøv at skrive et indlæg med en sigende overskrift istedet for "hvordan?)

der er mange som ikke gider bruge tid på at kigge sådanne indlæg igennem hvor man ikke aner hvad det drejer sig om.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:42

Hej Oliver

Du skriver godt nok at du har prøvet alle programmer i Win 7, men prøv alligevel lige at kigge på denne vejledning:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Connect-a-microphone-music-player-or-other-audio-device-to-your-computer

Jeg har ikke selv nogen mikrofon på min pc, så derfor kan jeg ikke se, om der kommer sådan en funktion op, hvor man kan stoppe/starte mikrofonen?

Jeg havde til en af mine tidligere PC'er en ekstern mikrofon, der havde en egen tænd/sluk knap, men jeg ved ikke om de fidnes mere eller hvor dyr sådan en er.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:48

HAr selv USB microfon, men ring til mig på 36 98 06 09 så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig...

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39

Birte Andersen:

Hej Oliver

Du skriver godt nok at du har prøvet alle programmer i Win 7, men prøv alligevel lige at kigge på denne vejledning:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Connect-a-microphone-music-player-or-other-audio-device-to-your-computer

Jeg har ikke selv nogen mikrofon på min pc, så derfor kan jeg ikke se, om der kommer sådan en funktion op, hvor man kan stoppe/starte mikrofonen?

Jeg havde til en af mine tidligere PC'er en ekstern mikrofon, der havde en egen tænd/sluk knap, men jeg ved ikke om de fidnes mere eller hvor dyr sådan en er.

Tak for dit svar Birte!
Men desværre hjalp denne guide ikke.
Ha' en god dag! :-)
Mvh.
Oliver Gorju 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40

Donitez:

HAr selv USB microfon, men ring til mig på 36 98 06 09 så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig...

Har SMS'et dig. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:47

Leder stadig efter en løsning!
Skriv endelig selvom du ikke er helt sikker, det kan jo være du rammer rigtigt! ;-)

Mvh.
Oliver Gorju 

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:10

Gorju:

Donitez:

Har SMS'et dig. :-)

Nu fik jeg testet om man kan modtage sms´er på sit skype nummer... Det kan man ikke :)
Det er et fastnet så det kan du ikke smse til

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:27

Hvis jeg var dig ville jeg nok enten investere i en ny mikrofon med tænd sluk knap, alternativt lodde en tænd/sluk dip switch på den du har :). Så er du helt ud over at være afhængig af software :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)