Hej. Jeg vil høre om nogle her har et bud på hvordan tv stationer køber nye koncept programmer til deres kanal.. Jeg har måske en ide til et program koncept, og vil høre hvordan jeg evt. kan komme videre med denne ide overfor en TV station ?? Jeg skal vel passe på, at de ikke sjæler ideen fra mig, og kan vel heller ikke presse dem med, at ideoplægget er sendt til andre tv stationer også, da de enkelte tv stationer vel holder kortene tæt til kroppen, hvad angår deres fremtidige programflade, og ikke vil købe noget andre har fået kendskab til ?? |
Hej webmand
Det afhænger jo lidt af hvilket koncept program der er tale om - altså hvilken afdeling det vil høre under. Men på tv2 er det eksempelvis Gitte Madsen, som er redaktør på alle underholdningsprogrammer.
Ellers er vejen måske nærmere at gå til nogle af stationernes samarbejdspartnere - Nordisk Film osv., det er ofte dem der står for at producere programmerne, så det var en mulighed.
Du må sige til, hvis du har brug for hjælp til at slå lidt døre ind - kan da være jeg kan bruge nogle af mine kontakter :-)
Mvh.
René