Jeg står lidt med en udfording da vi tit skal modtage store filer fra kunder (pdf, psd, rar, zip osv)
Jeg syntes det er lidt rodet at sende kunderne videre til feks yousendit og det er for bøvlet at lære folk at bruge ftp klienter.
Jeg vil gerne have en upload funktion på siden som kan håndtere filer der er 10mb+
Jeg har faktisk lavet et færdigt produkt der kan ses her men desværre så fejler den på filer over 13mb.. efter rigtig mange timers research finder jeg så ud af det er one.com der ikke understøtter uploads af filer over 13mb så fejlen ligger sansynligvis der, og vi har ikke mulighed for at opgradere vores abbonement hos dem, så det var spild af penge & energi :(
Så jeg er på udkig efter en god host der tillader upload af store filer eller en kombineret løsning med både script og webhotel
I de fleste tilfælde vil jeg gå ud fra filerne er max 100mb
Dog er det mest alm. 15-20mb
Hos Gigahost kan du selv ændre din PHP config og kan sætte dine upload størrelser helt op til 128 MB.
Hvis du justerer memory_limit, upload_max_filesize og post_max_size til 128 MB og derefter ændrer max_execution_time og max_input_time til 300 så har folk 300 sekunder til at uploade op til 128 mb, så det kræver naturligvis at de har lidt båndbredde hvis de skal uploade så store filer .
I de fleste tilfælde vil jeg gå ud fra filerne er max 100mb
Dog er det mest alm. 15-20mb
Hos Gigahost kan du selv ændre din PHP config og kan sætte dine upload størrelser helt op til 128 MB.
Hvis du justerer memory_limit, upload_max_filesize og post_max_size til 128 MB og derefter ændrer max_execution_time og max_input_time til 300 så har folk 300 sekunder til at uploade op til 128 mb, så det kræver naturligvis at de har lidt båndbredde hvis de skal uploade så store filer .
Jeg snakkede med Gigahost og de sagde at de krav jeg havde mh til upload var imod deres forretningsbetingelser.
Jeg prøvede at snakke med Nils fra procontractors, han oprettede et webhotel til mig med de krav jeg havde og det spiller bare MAX!.. ikke nok med vores software kører fejlfrit nu, det er også meget hurtigere!
Jeg prøvede at snakke med Nils fra procontractors, han oprettede et webhotel til mig med de krav jeg havde og det spiller bare MAX!.. ikke nok med vores software kører fejlfrit nu, det er også meget hurtigere!
Hvis du bliver træt af at rode med det selv, kan du for en overkommelig pris signe op på vores service; Filecamp.
Filecamp giver virksomheder mulighed for at oprette et password-beskyttet, "custom-branded" og cloud-baseret område, hvor de kan udveksle filer (også store) med deres kunder/samarbejdspartnere … nemt, hurtigt, sikkert og professionelt!
:-)
Jesper
Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com