Er der nogle der har erfaringer med host udbyder så som DanDomain, Surftown, Wannafind, Scannet, Medialine eller andre og kan anbefale en frem for anden - "value for money"
Det der med at vælge en webshop afhænger jo meget af dine krav, kunne du prøve at skrive lidt nærmere omkring hvad du har af krav til webshoppen, og hvor meget du selv har lyst til at lave selv.
Mit webshop er hostet af surftown. Jeg har hørt en del negativt omkring dem her på Amino, og på andre fora på nettet, men for min wordpress webshop fungerer det godt. Jeg mener at jeg kan huske, at det negative primært handler om at deres løsning ikke er fleksibelt nok, rent teknisk.
De har en god support og deres wiki gøre det muligt at finde svar på det mest gængse. Jeg oplever også deres side, som meget brugervenligt og intuitivt, hvilket er rart da jeg ikke er særlig teknisk anlagt. Men samtidig skal jeg sige at jeg ingen erfaring har med andre hosts eller andre webshopløsninger og derfor kun kan give min egen vurdering af Surftown. Det kan være at andre vil være behjælpelige med input vedr. de andre udbydere.