Jeg sidder og hygger mig med hjemmesiden Passivhus Nordvest, som et projekt, der samler byggeri i Nordvestjylland omkring passivhuse og superlavenergi.
Det undrer mig dog, at jeg sidder og fedter rundt på side 2 på en dansk googlesøgning. Jeg kan se, at mine konkurrenter er etablerede spillere på markedet, og mine indgående links desværre er meget mangelfulde. Men er det virkeligt nok til at give mig så mange prygl?
Er det nøgleordet "passivhuse" du gerne vil rangere bedre på? I så tilfælde er det en god ide at have ordet med i din "title" som ser sådan her ud pt. :
Egentlig har jeg på siderne brugt "passivhus", da sidens indhold i høj grad er rettet mod private bygherrer formentligt kun kikker efter ét hus. Det er jeg senere læst, at dette nok er en forkert disposition, da "passivhuse" vel også giver hits på "passivhus"
Så dit råd er taget til efterretning og rettet til.
Nummer 1 har pagerank 5 det tyder på der er hård konkurrence på ordet
Konkurrence er hård de første har fået links fra meget relevante sider , samarbejdspartner der er højt ranket og de har fra artikler der har de rigtige søgeord i teksten .
Få noget af det samme , det kræver dog meget arbejde at slå nummer 1 , grundet hvordan får man disse gode samarbejdspartner som nummer 1 har.
De første har få links dog kig på ranking af disse sider og derved ved man betydning af høj kvalitets links kan give
PS. dog mange artikler på nogle af de samme sider plus , en masse links mv. kan det nok lykkes på et tidspunkt , huske alle artikler - links , skal være unikke og med dine søgeord i
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows