Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er konkurrencen på passivhuse så hård?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder og hygger mig med hjemmesiden Passivhus Nordvest, som et projekt, der samler byggeri i Nordvestjylland omkring passivhuse og superlavenergi.

Det undrer mig dog, at jeg sidder og fedter rundt på side 2 på en dansk googlesøgning. Jeg kan se, at mine konkurrenter er etablerede spillere på markedet, og mine indgående links desværre er meget mangelfulde. Men er det virkeligt nok til at give mig så mange prygl?

Bertel Bolt Kommunikation - Gode historier her & nu

Få et tilbud på hjemmeside, tekst og foto.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:31

Er det nøgleordet "passivhuse" du gerne vil rangere bedre på? I så tilfælde er det en god ide at have ordet med i din "title" som ser sådan her ud pt. :

<title>Passivhus Nordvest</title>

Kristian Ole Rørbye

Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 07:51

Egentlig har jeg på siderne brugt "passivhus", da sidens indhold i høj grad er rettet mod private bygherrer formentligt kun kikker efter ét hus. Det er jeg senere læst, at dette nok er en forkert disposition, da "passivhuse" vel også giver hits på "passivhus"

Så dit råd er taget til efterretning og rettet til.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:20

Interessant side, hvor gammel er siden ???

For alder kan jo også være en afgørende faktor har, specielt hvis du er oppe imod større etablerede sider.

Og passivhuse giver ikke automatisk også god ranking på ordet passivhus med mindre dette også indgår i tekster, indgående links, titler osv...

Fra Thisted
Tilmeldt 23. Jul 10
Skrevet kl. 08:33

Siden er heldigvis ung og har først fået indhold først i juli.

Google webmaster tools siger at mine to vigitgste keywords på siden er passivhus og passivhuse. Så Google har formentlig rigtigt fat i den.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:52

Nummer 1 har pagerank 5 det tyder på der er hård konkurrence på ordet

Konkurrence er hård de første har fået links fra meget relevante sider , samarbejdspartner der er højt ranket og de har fra artikler der har de rigtige søgeord i teksten .

Få noget af det samme , det kræver dog meget arbejde at slå nummer 1 , grundet hvordan får man disse gode samarbejdspartner som nummer 1 har.

gå konkurrenterne efter med yahoo site seach http://siteexplorer.search.yahoo.com/

De første har få links dog kig på ranking af disse sider og derved ved man betydning af høj kvalitets links kan give

PS. dog mange artikler på nogle af de samme sider plus , en masse links mv.  kan det nok lykkes på et tidspunkt , huske alle artikler - links , skal være unikke og med dine søgeord i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)