Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mode Aventure, fashion online! Feedback søges!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften alle Amino'er Big Smile

Jeg savner feedback på mit seneste projekt (Mode Aventure), dette er et projekt, som jeg frivilligt gerne ville hjælpe med, det er så endt ud i det resultat og et online mode blad som først vil blive udgivet her om nogle få dage. Vi er også på facebook (Facebook Mode Aventure) bliv meget gerne fan, vi kører nogle konkurrencer engang i mellem.

Det jeg savner er evt. fejl, feedback, idéer, kritik osv. så ja alt hvad i nu kan finde på Big Smile

Hvis du evt. selv er til Mode, er du også velkommen til at blive gæsteskribent eller lign, skriv her eller smid en PM.

Vi ville også gerne starte ligeså stille med reklame altså bannere osv. på vores side, så hvis du vil have gratis reklame på modeaventure, så der er 4 bannerpladser lige nu.125x125. Dette gratis tilbud holder kun indtil vi mener der er et grundlag for salg af bannerpladser. Så vil du selvfølgelig være først i kø, hvis du ønsker at købe bannerpladsen :)

Dette er kun et Amino tilbud - Så skriv evt. her hvilken virksomhed du er så vælger vi udfra alle tilbagemeldningerne.


Mvh

Casper Birch Buchberg

 

 

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der gerne vil have en gratis bannerplads Surprise

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det ser godt ud det I har fået lavet :·)

Du ønsker feedback - og det har jeg lidt af. Min første tanke var at siden slet ikke var til mig, som er den gennemsnitlige danske forbruger. Hvis siden mest er til den luksuriøse del af befolkningen (hvilket er meget få mennesker) - så kan du ikke bruge min feedback. Hvis du derimod gerne vil ramme forholdsvist bredt - så skal du få mere dansk mode indover.

Det skal kunne inspirere og ikke mindst være lidt hyggeligt at være på siden. Jeg savner information og inspiration fra danske og udenlandske designere som man ser i gadebilledet - og ikke mindst som man kan købe i butikkerne. Det kunne være Rabens Saloner, Fly London, Rützou, Malene Birger, Day, Philosophy, Stella Nova m.fl. Det er lækre designervarer - men hvor de fleste kan være lidt mere med :·)

Få nogle af de gode modewebshops indover til blogging, eks.: StyleDelux, Youheshe, musthaves mfl.

Lad dem fortælle om de nyeste trends - de har kundernes behov helt inde under huden :·)

Hvis de blogger på jeres side - kan I bede om at de linker ind til det blogindlæg de selv har skrevet - dette eks via deres nyhedsbreve.

Det første år eller to forestiller jeg mig ikke at der er mange som vil købe bannerplads. Det skal først blive en populær side, og en sådan har vel i hvert fald 1000 eller flere besøgende om dagen.

Det var sådan lige mine tanker :·) Men lækkert lay-out og god navigation :·)

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

er vild med det stilrene design. Syntes det ser rigtig godt ud.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Få nogle af de gode modewebshops indover til blogging, eks.: StyleDelux, Youheshe, musthaves mfl.

Lad dem fortælle om de nyeste trends - de har kundernes behov helt inde under huden :·)

Jeg er så direkte modsat af Helle!!! Der er 1000vis af blogs, som fortæller om nyeste mode, og om hvilke mærker der topper og bla bla bla... Same borring shit!

Nej jeg kan godt lide, at I finder de skæve historier og poster dem... Historier som alle andre blogs ik har! Som f.eks at det evt er et YSL bælte i en Chloe reklame, at Jimmy Choo muligvis er til salg mm.

Det er sådanne historier, som ville gøre mig til en fast læser... Så arbejd videre på disse, så får i fat i en unik kundegruppe, som ingen andre har ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg er så direkte modsat af Helle!!! Der er 1000vis af blogs, som fortæller om nyeste mode, og om hvilke mærker der topper og bla bla bla... Same borring shit!

Nej jeg kan godt lide, at I finder de skæve historier og poster dem... Historier som alle andre blogs ik har! Som f.eks at det evt er et YSL bælte i en Chloe reklame, at Jimmy Choo muligvis er til salg mm.

Det er sådanne historier, som ville gøre mig til en fast læser... Så arbejd videre på disse, så får i fat i en unik kundegruppe, som ingen andre har ;D

Ja, det er da spændende og sjov læsning - men - jeg går ud fra at bloggen er lavet fordi der skal tjenes penge på den - og det er egentlig det som jeg har lagt vægt på. Der er ingen (eller ganske få) som online forhandler de mærker der omtales nu - og hvem skulle så købe bannere, links osv?

Hvis du kigger på babybusiness.dk - som er en af de ganske få blogs som rent faktisk tjener penge - så vil du se at deres koncept og omtale af produkter rammer mængden - og det er der hvor pengene er :·)

Men - det kan selvfølgelig være at denne blog bare er lavet for sjov :·)

I øvrigt så har jeg prøvet at finde virkelig lækre udenlandske kendte mærker flere gange. Eks Kenzo, IKKS mfl. De har aldrig været andet end flash udadtil og der er nada penge i varerne - i hvert fald ikke herhjemme.... men folk synes de var meget sjove at kigge på - men det kan vi jo ikke leve af :·)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Ja, det er da spændende og sjov læsning - men - jeg går ud fra at bloggen er lavet fordi der skal tjenes penge på den - og det er egentlig det som jeg har lagt vægt på. Der er ingen (eller ganske få) som online forhandler de mærker der omtales nu - og hvem skulle så købe bannere, links osv?

Salg af banner, adsence eller affiliale reklamer... Der er masser af muligheder, og de omtalte mærker på siden har en kæmpe kundegruppe...

Så jeg ser nu ingen problemer i den retning! Går man mainstream vejen, så skal du bare kæmpe med mange andre blogs, som udgiver præcist de samme nyheder, info osv...

Helle - houseofkids.dk:

I øvrigt så har jeg prøvet at finde virkelig lækre udenlandske kendte mærker flere gange. Eks Kenzo, IKKS mfl. De har aldrig været andet end flash udadtil og der er nada penge i varerne - i hvert fald ikke herhjemme.... men folk synes de var meget sjove at kigge på - men det kan vi jo ikke leve af :·)

Det skyldes vel, at mærkerne ik er særlig kendte "mainstream", og derfor henvender sig til en lille begrænset målgruppe... Kenzo er f.eks et meget lille mærke i DK, og er mest kendt for parfume og kosmetik...
I udlandet er det silke, slips og sjove prints, som mærket er kendt for!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Salg af banner, adsence eller affiliale reklamer... Der er masser af muligheder, og de omtalte mærker på siden har en kæmpe kundegruppe...

Synes da ikke Hellerup er kæmpe Skype-Giggle

Fashion-Seller:
Så jeg ser nu ingen problemer i den retning! Går man mainstream vejen, så skal du bare kæmpe med mange andre blogs, som udgiver præcist de samme nyheder, info osv...

Mainstream behøver ikke at være dårligt - og man kan sagtens vælge en anden profil og en anden tilgang til tingene. Man kunne også lave en kombination af de to ting. Det er vel blot et spørgsmål om at turde gå en anderledes vej - men stadig have in mente at bloggen skal tjene penge.

I øvrigt kunne det være fedt at få nogle kendte modefolk indover på nogle blogs - eks Jim Lyngvild eller Uffe Buchart - så ville jeg i hvert fald gerne læse med :·)

Man kunne også få nogle af designerne til at blogge ind i mellem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Fashion-Seller:
Salg af banner, adsence eller affiliale reklamer... Der er masser af muligheder, og de omtalte mærker på siden har en kæmpe kundegruppe...

Synes da ikke Hellerup er kæmpe Skype-Giggle

Nu er Hellerup vel næppe den eneste målgrupp til Chloe, Prada, Jimmy Choo, Yves Saint Laurent, Gucci, Dior und so weiter ;D

Helle - houseofkids.dk:

I øvrigt kunne det være fedt at få nogle kendte modefolk indover på nogle blogs - eks Jim Lyngvild eller Uffe Buchart - så ville jeg i hvert fald gerne læse med :·)

Man kunne også få nogle af designerne til at blogge ind i mellem.

Se det kunne gøre den endnu mere spændende... Så ville jeg 100% sikkert være fast læser ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Super lækkert design fyldt med gode kreative detaljer! Thumbs up, helt klart. I mine øjne er det bare at klø på med en masse god content.

Lav evt. nogle videopodcasts ind i mellem for at give det hele et pift.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)