Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på throwin.dk modtages meget gerne : )

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ha´ ændret lidt på min hjemmeside www.throwin.dk

Kan I hjælpe mig med råd til hvad der kan ændres?

Tak for hjælpen Big Smile

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes faktisk det er en god hjemmeside, men 1 ting faldt jeg over og det er når jeg bruger menupunktet "Foredrag" så bliver jeg smidt over på en ny hjemmeside og det ved jeg ikke hvor smart det er.

Så min helt store kæphest og det er priser det mangler der ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, ville også lave en foredrag side på selve sitet, så man ikke ryger over til anden side.

Ellers syntes jeg godt at fonten i menu punkterne kunne være lidt større, er lidt uklare når man sidder et stykke fra skærmen, eller kører med større opløsning.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ondt i øjnene af at læse på siden som den er nu. Jeg tror det har noget med farvevalget at gøre.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Bedre billeder på siden , synes jeg der skal være , kvalitet er ikke god nok

At Skrive ovenpå billeder hele tekster, det kræver større færdigheder i at kunne læse og da der findes ordblinde , vil de have meget svært ved at læse teksten ovenpå billeder for de bytter tit rundt på ord og nu kommer der andre elementer ind der forvirre øjne og hjerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En ret fed hjemmeside og lidt af en niche at arbejde med:

  • Du bør helt klart arbejde med CTA (call to action) - gør det lettere at kontakte dig/jer.
  • Gør jeres menu tydeligere.
  • Du kunne tilbyde en form for garanti: "Få mærkbar forbedringer eller pengene tilbage"

Der er mange ting man kan arbejde med, men da du har en så speciel niche, så prøv lidt alternativ markedsføring :-)

Held og lykke!

Mvh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogen grafiske fejl i rundingerne, og jeg syntes blokken med din side skal være bredere.

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thomas.

Jeg synes ikke den er særlig i øjnefaldende, altså af hvad jeg kan se sælger du lektioner i at spille fodbold eller ihvertfald kaste indkast, og jeg synes ikke det er det som fanger mig mest, mere noget salg af honning, eller Leasy, hvilket noget har igen noget med farve-valget at gøre.

Jeg synes også at menuén skal laves bedre, evt. en anden font også er gul og hvid ikke de bedste farver at sætte sammen. 

Det kunne også være en god idé at skalaer de op, fordi at ihvertfald i min browser 'Google chrome' ikke er særlig stor og ikke fylder særlig meget, ved ikke om det er med vilje, men synes det er irriterende.

Men det er rigtig fedt det der med en video-dokumentation på verdensrekord kastet, det er meget fedt.

ellers spænende hjemmeside og projekt du har gang, lyder fedt og fanger ihvertfald mig lidt.

Hvilken målgruppe har du?

// Oliver Winther.

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I Google crome (som flere og flere bruger), der hopper siden ned i bunden og sidder... Ser lidt dumt ud, desuden så syntes jeg menu teksten forsvinder lidt med det farvevalg. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har mange søgeord/tekst lavet som billeder. Google kan ikke læse det. Dine page-titles(Det der står i den blå linje i browseren) er ens. De hedder alle bare "THROW-IN". Der er heller ikke nogle descriptions eller andre søgeoptimeringstiltag. Det kunne man godt gå ind og kigge på.

Mht. designet synes jeg ikke at billederne er lagt op i for dårlig kvalitet. Der er jo med vilje lagt et grid ovenpå, for at give en slags effekt.

Der mangler en fed overskrift ved "Professionelle" under referencer. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)