Hej Amino, jeg sidder og slås med en stribe banner jeg skal ha' klar til mandag morgen. Jeg er jo den der elsker når det ser fint og nysseligt ud. Meeen jeg skal jo ha' folk til at klikke på mit banner!! jeg har indsat 3 forskellige for samme banner, kan bare et af dem fungere? el. er jeg afsportet? Jeg har desværre ikke mulighed for arbejde med flash, da min viden her ikke er udbygget og program mangler. Det skal lige nævnes at banneret er minimere her, men normal bredde vil være 930 px.
Tak til jer alle for jeres feedback. Er der noget jeg bør gøre anderledes / kan gøre bedre for at øge succeraten? Jeg skal jo opnå at så mange klikker som muligt.
Jeg er jo nødt til at være ærlig, hvis min feedback skal have nogen betydning, og jeg kan ikke lide nogen af dem. Jeg synes, de ser triste ud - kedelige. De motiverer mig ikke :-(
Mvh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Tak til jer alle for jeres feedback. Er der noget jeg bør gøre anderledes / kan gøre bedre for at øge succeraten? Jeg skal jo opnå at så mange klikker som muligt.
Jeg kan godt lide selve banneret, men prøv at lege lidt mere med teksterne og evt. flyt den nederste blå du har på, syntes måske de står for tæt på hinanden.
Jeg er jo nødt til at være ærlig, hvis min feedback skal have nogen betydning, og jeg kan ikke lide nogen af dem. Jeg synes, de ser triste ud - kedelige. De motiverer mig ikke :-(
Mvh
Thomas
Hej Thomas, ærlighed kommer man længst med ;) det er denne sektion jeg skal ha' markedsført, http://www.kidzshop.dk/group.asp?group=21 - så hvad skal til for at gøre det fangende?
Jeg kan godt lide selve banneret, men prøv at lege lidt mere med teksterne og evt. flyt den nederste blå du har på, syntes måske de står for tæt på hinanden.
Best regards
Jeg prøver at lege lidt videre, trækker det lidt fra hinanden :) kan det være en fordel med en klik her?
Jeg kommer til at tænke dametøj når jeg ser banneret - det er vist ikke lige det der er hensigten?
Jeg kunne godt tænke mig nogle lidt større fonte. Jeg har ret høj opløsning på min skærm og teksten er for mig meget lille.
AnnetteD:
Kim Boldig:
Best regards
Jeg prøver at lege lidt videre, trækker det lidt fra hinanden :) kan det være en fordel med en klik her?
Nej, for guds skyld ingen "klik her" - det er godt nok call to action-ish, men skriv hellere hvad der sker når man klikker.. F.eks. "Se meget mere!" eller noget i den dur. Bare ikke den gammeldags "klik her" - den er for banal.