Endelig var jeg lige ved at blive færdig med siden og bloggen og da jeg opdaterer det sidste stykke arbejde, bliver hele siden bare sort, og hvis jeg ændrer baggrunden til en anden farve - skiftes farven også..
men jeg kan ikke se nogen af billederne eller teksten.. KUN baggrundsfarven
Den er ikke blevet offentliggjort på internettet endnu, så jeg ved ikke om du kan bruge det link, som min webhosting midlertidligt tilbyder, så jeg kan se resultatet løbende..
Den er ikke blevet offentliggjort på internettet endnu, så jeg ved ikke om du kan bruge det link, som min webhosting midlertidligt tilbyder, så jeg kan se resultatet løbende..
Ahh.. Jeg kan ikke lide at spørge om dét, men nu har jeg sku forsøgt og forsøgt - Og alle er vel nybegynder i starten :)
Jeg købte domæne og downloadede WordPress igår, så det er ret nyt for mig det hele! Jeg loggede ind via ovennævnte link ved "Admin LogIn". Men nu kan jeg som bekendt jo ikke få adgang til siden eller rettere sagt: Alle funktionerne er væk..
Nok en meget god ide at du får aktiveret dit domæne :-)
Du skal huske at dktegn i domænenavne kan give visse oversættelsesproblemer med URL's, er aldrig en rigtig god ide at bruge dktegn i domænenavne, bare til orientering
og husk at lav backup af din database ind imellem, laver du en "grim" fejl kan du altid genskabe data fra hvor du slap, er temmelig surt at skulle sidde og finde fejl direkte i en database hvis man ikke lige er en haj til det....