Jeg synes ikke at topbanneret fungerer rent designmæssigt. Jeg forstår heller ikke helt de lilla menu bokse - de passer slet ikke ind. Der til synes jeg også i skal finde et logo, som man kan genkende jer på.
Ellers virker siden meget overskuelig, lige bortset fra menuen til venstre. Jeg synes helt klart de infobokse skal fjernes og det samme med, at menuen ekspanderes ved mouseover.
Fed idé med at sælge super foods, men jeg må indrømme at jeg blev ret skuffet da jeg kom ind på webshoppen.
Farverne og designet som helhed signalerer i mine øjne på ingen måde super foods. Ikke noget super at all. Farverne virker lidt malplacerede og passer ikke særlig godt sammen. Uden pis var min første tanke øko-hippie-rod.
Top-banneret synes jeg i skal gøre mindre. Brug pladsen på at sælge produkterne, i stedet for at vise en kæmpe blå himmel.
Derudover synes jeg I skal arbejde på at få gjort alt dansk. Der er mange ting der står på engelsk forskellige steder. Det virker sløset.
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
De infobokse, der popper op, når man peger på er menupunkt kan jeg ikke tá. De skjuler resten af menuen (nedenfor).
Og så kan jeg heller ikke lide, at menuen hopper op og ned, når man peger på et punkt - Men det er min personlige mening, jeg ved, at andre synes det er sejt.
Skal du ikke have en smily-mærkning?
Hvorfor skal man oprette en konto - den slags tror jeg får mange til at hoppe af - jeg gør det i hvertfald - jeg ønsker ikke at have konti i en alm. webshop.
I windows 7 med explorer 8.0 ser siden godt ud det går dog galt i explorer 6.0 og 7.0 Firefox virker også fint.
Når man går til betaling og vil betale med kort forsvinder alle billeder i højre side af skærmen, det sker kun når der skiftes til sikker side, hvilket du skal se på.
Personligt kan jeg godt lide farvevalget og banneret men det signalerer ikke sundhed i mine øjne, men derfor kan jeg stadig godt lide det :-)
Jeg kan især godt lide funktionen hvor hele højre side giver et lille hop når der tilføjes varer til kurven det virker dog ikke, hvis javascript er slået fra - men det er der jo ikke så meget der gør.
Mvh Michael
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Det er virkelig brugbart at få andre øjne til at se på siden, en del af de ting der bliver nævnt har vi allerede haft i 'kikkerten' og der vil nok blive rettet en del ting til.
Kan se at der er delte meninger om farvevalget og vil derfor meget gerne spørge hvad/hvilke farver signalerer sundhed for jer?
Umiddelbart synes jeg at siden ser pæn ud, bortset fra knapperne. Jeg synes ikke det gør noget at de er lilla, det er mere selve stilen.
Jeg synes nu ellers at topbanneret fungrer godt :-) Jeg synes det gør at siden ikke virker så tung i det. Super foods - joo det synes jeg da det signalerer, jeg synes det ser sundt og helse-agtigt ud... Siden virker appellerende på mig som kvinde - jeg får faktisk helt lyst til at bestille et eller andet..
Nu ved jeg jo ikke hvem jeres største målgruppe er - men jeg tror i fanger kvinderne meget godt indtilvidere.
Jeg synes også farvevalget er godt - det signalerer sundhed med den friske blå farve, lidt hvid, grøn, og fin detalje med "jorden" i bunden af siden... og så bryde det hele med lidt lilla - fint..
Forsidens sammenhængen tekste er skrevet i billedet derved sværere at søgeord optimere siden.
Produktbeskrivelserne.
Flere af produktbeskrivelserne er kun 1 linje ,derved svært at overbevis bruger om det er et super godt produkt og der er ikke meget indehold til søgemaskinerne.
Alle lange tekster ingen overskrifter i der fortæller søgemaskinerne , hvilken ord du satser du og de lange tekster er uoverskuelige
Kontaktsiden
Dit CVR nummer og telefon nummer er ikke på kontaktsiden , jeg ville sætte det der , det skaber troværdighed.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows