Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg søge en investor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hejsa

Jeg har i flere år, i samarbejde med en it datalog, etableret en social - kommunikations website,- der næsten er færdig lavet. Den venter jeg meget af, og ser også ud til at være meget lovende. Såvel i Danmark som i udlandet.

Da jeg i dag står med den alene - og ikke synes at jeg kan overskue det, (da jeg er socialpsykolog og og vil være super god til at kunne markedsføre den) og ikke er it uddannet, - ønsker at jeg etablere et partnerskab med en asp.net "programmør" og en dygtig webdesigner. Så er du en asp.net "programmør", web designer eller investor så tag endelig kontakt til mig. Der mangler nemlig forsat at få forbedret lidt koder og funktioner- og mere designsmæssige ting på siderne.

Hvis ikke det kan findes søger jeg så en investor - der vil være min partner.

Så hvordan kan jeg finde sådan en?

Eller er der råd for sådanne tiltag?

Markedsføringens delen er planlagt - og læner sig op af meget anerkendt og relevant forskning. Jeg kan naturligvis fortælle langt mere,- såfremt din interesse er relevant til etableringen af et seriøst samarbejde. Håber at høre fra dig.

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:37

amino er et rigtig godt sted. Lav et seriøst oplæg og blive overrasket. Det kræver selvfølgelig der er hold i dine planer.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 20:05

Det er et meget seriøst oplæg. Ærgeligt du ikke kan se det.

Jeg synes ikke din tone er særlig imødekommen......desværre

Du er velkommen til at indgå i en seriøst dialog med mig, hvis du er interesseret i det jeg skriver.

Jeg har da lov til at bevarer nogle af mine kort tæt ind på kroppen!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:07

@Vivi - det mig der har givet 1 stjerne, af den grund at du en time inden denne tråd skrev det samme i en anden tråd du startede .. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 20:10

Kære Martin

Jeg er helt ny her og jeg aner ikke hvad en stjerne betyder !

Jeg har sat billede på og skrevet hvem jeg er. Så jeg synes nu nok at jeg fremstår seriøst.

Jeg kan se der er flere muligheder at komme ud med mit budsab på herinde.

Jeg forsøger såment bare at gøre mig synlig herinde da jeg pt. er meget søgende..og sorry men jeg kan altså ikke se at jeg har gjort noget forkert!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Vivi:

Kære Martin

Jeg er helt ny her og jeg aner ikke hvad en stjerne betyder !

Jeg har sat billede på og skrevet hvem jeg er. Så jeg synes nu nok at jeg fremstår seriøst.

Jeg kan se der er flere muligheder at komme ud med mit budsab på herinde.

Jeg forsøger såment bare at gøre mig synlig herinde da jeg pt. er meget søgende..og sorry men jeg kan altså ikke se at jeg har gjort noget forkert!

Du har heller ik rigtig gjort noget forkert.

Du søger en investor? Vel, der er dvca.dk der er landsdækkende business angels "forening". Ellers er der iøvrigt vækstfonden der også laver investor-henvisning.

mvh flemming

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:14

Jamen velkommen til Amino - troede du rettede kritikken mod Mr.Moms pga. dit første indlæg i denne tråd har en enkelt stjerne, men kan jeg så godt se det ikke er. 

En anden gang er det måske bare mere optimalt at skrive i samme tråd som du allerede havde startet, for at få den højt op på oversigten, at skrive to ens tråde er en lidt ufed måde at gøre det på. 

Mht. hjælpen så skal den nok komme, en god ide ville dog være at linke til siden? Så kan folk nemmere forholde sig til hvad det handler om. 

- Eller som minimum forklare hvordan din side skiller sig ud fra de hundredevis af andre dating/sociale sider der findes rundt omkring på nettet :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 20:19

Hej Martin

Tusind tak for din mail. Joooo den skelner sig helt klart ud fordi det er ikke en dating site.

Men jeg må beklage jeg smidder ikke sådan rundt med mine guldkorn uden at ane hvor det havner. Men tro mig jeg kan holde et meget langt foredrag om den sociale website osv. Det er bare en spørgsmål om at tage kontakt til mig.

Nu når jeg har dig Martin kan du så ikke råde mig til om jeg kan lave en "annonce" som jeg kan se tilbydes gratis for plus profil som mig. kan du råde mig vedr.det.... 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:22

Den kan jeg ikke lige klare, har ikke selv plus profil - så det lidt udenfor min rækkevidde :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 18:21

Flemming tak, det er først nu at jeg ser dit svar.  Jeg synes andre hurtigt er ude ..derfor...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)