Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er rimeligt at betale for 14 m2 kontor om mdr. ude i Sydhavnen?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der indgør vand, varme og el.

Og det skal jeg give 4700 kr. om mdr. - hvis jeg binder mig i 12 mdr. altså en kvardratmeter pris på 4.028 kr. er det alt for meget eller er det standard?

Håber på nogle inputs - sider pt. på hjemmeadresse og arbejder, men vil gerne side ude på en kontor i byen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:53
E.W.D Distribution:

Hej

Der indgør vand, varme og el.

Og det skal jeg give 4700 kr. om mdr. - hvis jeg binder mig i 12 mdr. altså en kvardratmeter pris på 4.028 kr. er det alt for meget eller er det standard?

Håber på nogle inputs - sider pt. på hjemmeadresse og arbejder, men vil gerne side ude på en kontor i byen.

Jeg har ikke haft kontor ude i byen før, men jeg vil mene at det er hundedyrt. Personligt ville jeg maks betale 2000 kr med alt inkluderet. Synes du skal arbejde hjemmefra et stykke tid endnu, så skal der nok dukke noget meget billigere op.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 20:02

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har ikke haft kontor ude i byen før, men jeg vil mene at det er hundedyrt. Personligt ville jeg maks betale 2000 kr med alt inkluderet. Synes du skal arbejde hjemmefra et stykke tid endnu, så skal der nok dukke noget meget billigere op.

Hej Michael

Det er også hos Regus - Sluseholmen 2-4, men du kender ikke til et eller flere andre steder hvor man kan få eget lukket kontor min. 15-25 kvm

Skal nemlig også betale 800 kr. for internet der, 750 kr. for parkering (det er da til at betale). 350 kr. for fri kaffe/the.

Så det løber hurtigt op...

Må nok blive på hjemmeadressen lidt i nu.

Fra København
Tilmeldt 12. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Ja, Skype er  DYR!

Skal du ringe billigt til mange lande, samt gratis til USA, DK og næsten hele Europa så brug:

Voipwise

Voipbuster

WebCallDirect

og mange andre!

Jeg bruger min laptop til at ringe til dk, når jeg er ude at rejse, det kræver bare en internet-forbindelse.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 20:15

Internet prisen er helt hen i vejret. Hvad er det, 80/80 Mbit udelt fibernet forbindelse? Parkering er også lidt dyrt, men det kommer jo lidt an på hvor det er henne af. Kender ikke lige de priser derovre. Jeg giver 200 excl. moms for en centrum parkering.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:32

E.W.D Distribution:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Hej Michael

Det er også hos Regus - Sluseholmen 2-4, men du kender ikke til et eller flere andre steder hvor man kan få eget lukket kontor min. 15-25 kvm

Skal nemlig også betale 800 kr. for internet der, 750 kr. for parkering (det er da til at betale). 350 kr. for fri kaffe/the.

Må nok blive på hjemmeadressen lidt i nu.

Jeg kender desværre ikke rigtigt til nogen steder hvor man kan finde kontorlokaler, udover her på amino. Men prøv at google ord som kontorfællesskab. Måske, skal du også prøve at søge lidt bredere end bare Sydhavnen, prøv at udvide søgningen til nogen af de omkring liggende områder. Det ville jeg selv gøre!

Ryster på hoved af de priser du slynger ud dér...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

E.W.D Distribution:

Ja det løber hurtigt op derude. Dertil kommer billeder, planter osv. hvis man gerne vil have den slags fra dem. Og der er ikke noget der ikke koster.

Men når det er sagt, så har de nogle ret lækre lokaler og faciliteter, og det er jo meget lækkert at have en pæn modtagelse, og pæne lokaler, hvis man tit får besøg. Men der er dog alt for dyre.

En dag jeg var derude, tænkte vi at vi nok lige kunne ryge en cigaret på kontoret, uden at nogen ville opdage det. På den måde fandt vi ud af, at de også har sådan et smart system (som jeg ikke kan huske hvad hedder), der fordeler luften i alle kontorene..

Så da der kom støj på gangen med folk der begyndte at brokke sig, måtte vi skynde os at slukke cigaretterne og joine dem der ude, og se om vi kunne være med til at fange "synderne" Det lykkedes selvfølgelig aldrig, men nu er det kommet på så lang afstand, at jeg godt vil undskylde offentligt herinde, hvis nogle af vores "ofre" mod forventning skulle læse med. Det var ikke for at genere nogen, vi vidste bare ikke bedre..Embarrassed

Jeg ved ikke om du har kigget på Aminos Virksomhedsbørs. Under alle omstændigheder, ville jeg i hvert fald nok kigge på noget andet hvis jeg var dig, og hvis du ikke føler du får nok værdi for pengene hos Regus.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:05

Her er der styr på tingene og prisen er ganske rimelig.

http://www.nordeaejendomme.dk/

De har forskellige kontorhoteller og der er markant forskel på udlejere af denne kaliber og så alle småfuskerne, og det var ikke en henvisning til Ragus, som også kører efter bogen. Men at betale den pris i Sydhavnen er vanvittigt.

Ingen med respekt for sin virksomhed har postnr. 2450 hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 23:52

Lagersalg123 - JEN:

Her er der styr på tingene og prisen er ganske rimelig.

http://www.nordeaejendomme.dk/

De har forskellige kontorhoteller og der er markant forskel på udlejere af denne kaliber og så alle småfuskerne, og det var ikke en henvisning til Ragus, som også kører efter bogen. Men at betale den pris i Sydhavnen er vanvittigt.

Ingen med respekt for sin virksomhed har postnr. 2450 hehe

Hej Jen

Hvad mener du med "Ingen med respekt for sin virksomhed har postnr. 2450"?

Hvad er forskellen da på 3450 Allerød, 2600 Glostrup i forhold til 2450 København SV...!!!!

Så hvor befinder din egen virksomheds adrsse sig henne af i det dejlige land?

Men ellers skal man da max. give omkring 750-1500 kr. pr. kvm. om året.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:25

E.W.D Distribution:

Så hvor befinder din egen virksomheds adrsse sig henne af i det dejlige land?

2100/D-24955 og snart også 2000

E.W.D Distribution:

Hvad er forskellen da på 3450 Allerød, 2600 Glostrup i forhold til 2450 København SV...!!!!

Sydhavnen er sydhavnen - og det er bare ufedt., andet kan jeg ikke sige om det. Snobberi? - Ja.. but I don´t care.

2450 SV er som 2400 NV - postnr. man bare undgår hvis man kan. Ligesom 2600/2605 for industri er at foretrække fremfor 2650 Hvidovre eller 2620 Albertslund.

Hvis du vil have ordnede forhold og fornuftige priser, så kan du med fordel kontakte Nordea Ejendomme.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)