Hej alle Jeg skal lige have lidt luft her, hvor bliver jeg dog harm når jeg læser at Jan Lindholt ikke får mere end latterlige 36.000 kr i erstatning. Først anholder man ham for mord og voldtægt, holder ham i 19 dage hvor hans Navn og billede bliver offentligt gjort på alle forsider, ja sågar på facebook blev der oprettet flere grupper, både som støtte men også grupper som ville lynche den stakkels mand, der intet har gjort, kort sagt har man sat dybe dybe spor i en helt uskyldigs mand liv og hvad gør man stikker ham sølle 36000kr i erstatning. Det er så op til ham at gå videre til domstolene men hov vent nu det var jo ikke ham der lavede fejlen, men kors hvor kan det pisse mig af, når man høre om sådan en sag. Forsat god weekend til alle /allan |
Vi havde det også oppe i skolen forleden.
Det er forkastelig! under 2.000,- pr. frihedsberøvet dag. Ikke nok med, at han var frihedberøvet, så havde han også hele Danmark på nakken, samt tanken om at kunne blive dømt for et mord, som han ikke havde begået.
Det er sygt.
Jeg ved ikke om hans ønske på 1.000.000 er urealistisk, jeg kunne hvert fald godt have undt ham en del mere end 36.000.
mvh
Mark