Hejsa. Har erkendt overfor mig selv, at jeg ikke er god til at starte ting op fra bunden af, så derfor prøver jeg lige at få sparket noget mere indhold på min hjemmeside, ved at få andre til at skrive lidt tekster for mig her i begyndelsen, så kommer motivatioen nok derefter. Jeg håber på at kunne købe 36 mini historier ( 250-300 ord ) for 3000 kroner. Kunne tænke mig at få tre forskellige slags personer til at skrive 12 historier hver. og det bliver man så lønnet 1000 kroner for ( næsten 85 kroner pr historie ). Historierne skal være komiske og have en skæv vinkle på tilværelsen: har desværre kun et eksempel jeg kan fremvise på min hjemmeside Superagent A38s tandpine. - jeg håber at det er nok til at give Jer en ide om hvad det drejer sig om. I skal ikke tænke på at lave opgaver til historierne, dem er der nok af på "lageret". Har en forventningen om at jeg modtager en historie løbende fra hvert enkelt af Jer om dagen ( altså i alt tre historier om dagen ) - så alle 36 historier er færdig skrevet omkring 1 november. Håber at det fanger nogens interesse.
|
Må inderømme at jeg har prøvet at presse citronen en smule, hvilket nok ses tydeligt i oplægget.
Fra nu af ændre jeg tilbudet til det som var min rigtige plan, nemlig 30 mini historier for 3000 kroner, men jeg vil gerne stadige have tre personer til at skrive 10 histoerier hver, som så får 1000 kroner i alt for opgaven - en flad hundremand per historie, håber at det tænder nogen.
Håber at nogen synes det kunne være morsomt og udfordrende at skrive komiske historier til en afveksling, har en fordom om at de fleste skriver om kedelige og tørre ting.