Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din mening om iPhoneCafe.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en blog iPhoneCafe.dk, som jeg har arbejdet en del på. Jeg vil blive glad hvis du havde tid til at besøge siden, og fortælle mig din ærlige mening - er den ok, eller mangler der noget?

Link: http://www.iphonecafe.dk

På forhånd tak!


De bedste hilsner,

Bo / Admin iPhoneCafe.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot arbejde :-) - Intet at sætte finger på , flot design og godt  kvalitets indhold  Yes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kommenterede det gode indhold før, som Google guffer i sig. Flot arbejde!
Dog synes jeg at din top er for stor - altså at din indhold begynder for langt nede på siden. Det må du lige få fikset :)
Held og lykke med projektet.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har hurtig lige kigget og nu ligger den under mine fortrukne for jeg er sikker på at det en side jeg vil bruge meget. Lige hurtig til designet. Jeg kan altså virkelig ikke li den mærke baggrund. det sådan set det hele ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtig godt ud.. Og gode artikler også ! Tilykke med den ;)

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flotte komplimenter...de går lige "i maven" - tak!!...og kreative forslag - tak!!

Jeg er kun lige begyndt på siden, og glæder mig virkelig til at præsentere en hel del spændende nye features i nærmeste fremtid - en af dem blev lanceret på siden i dag, hvor de besøgende kan se Apple's App Store Top 10 liste for gratis- og købe applikationer. Disse bliver automatisk opdateret...hvilket jo er lidt rart for mig...

Mht. interfacet i toppen, så er jeg helt bevidst om at den fylder lidt for meget. Men indtil jeg kommer på en bedre løsning, så lader jeg den lige være - og håber de besøgende syntes det er ok!

Jeg arbejder også på at få integreret "Relaterede indlæg" i bunden på alle indlæg, - hvilket jeg tror en del faste brugere ville syntes godt om.

En af de feature jeg p.t. arbejder på...(hvis det kan lade sig gøre), er automatisk opdatering af prisen på applikationerne. Det ville være et alt for stort arbejde for mig, at skulle redigere flere tusinde indlæg, fordi priserne på applikationerne ændre sig løbende. Så hvis der sidder nogen her på Amino med en løsning / eller en god idé til dette, så vil jeg hjertens gerne høre fra jer!!

Kom endelig med mere feedback!

 

De bedste hilsner,

Bo / iPhoneCafe.dk

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt design på hjemmesiden men.. Er det en template? For der er STOR forskel på logoet og så til selve hjemmesidens design. Og logoet (efter min mening) kaster hele designet på jorden. Det passer på ingen måde sammen.

Kopperne og røgen i logoet er kantet og ligner det er lavet i paint. Og farven i teksten passer ikke. Det sammen gør fonten iøvrigt heller ikke. Det ser mærkeligt ud med den der "bevel emboss" der er i teksten (formoder det er bevel and emboss)..

Så altså, hjemmesiden er SUPER fed, men logoet skal laves anderleds IMO. Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick Big Smile

Tusinde tak for dit positive feedback!! Jeg er desværre ikke helt klar over hvad du mener med "mærke baggrund"?

 

De bedste hilsner,

Bo / iPhoneCafe.dk

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et letterpressed logo havde været fedt her! Yes

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)