Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TIL ALLE Iværksætter og investorer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en hyppig bruger af amino og sidder tit bare og surfer rundt i forskellige indlæg i løbet af dagen, for at se hvad der sker rundt omkring.

Jeg falder altid over artikler, hvor iværksættere mangler en investor eller en investor, der gerne vil investerer i en super go ide, projekt, virksomhed eller lign.

Derfor tænkte jeg at vi da mangler et sted, hvor det er muligt for iværksætterer der sidder og brænder inde med en god ide, projekt eller lign. at oprette en iværksætter profil, skrive et super oplæg om deres ide og derefter blive matchet med en investor der deler de samme interesser og evt. kan se muligheder i projektet.

Investoren skal selvfølgelig og tilmelde sig hjemmesiden og fortælle lidt om sig selv, sine tidligere opgaver osv. , evt. skrive hvilke interesseområder han/hun har.
Derefter vil han/hun så modtage mails med idéer, projekter, virksomheder som står og mangler en investor.

Her vil det selvfølgelig være helt op til investoren om det er noget for ham/hende, hvis det har interesse vil han "trykke" interesseret og Iværksætteren/idehaveren få en besked i sin indbakke på hans profil og kan derefter tage kontakt pr. tlf, mail. evt et face-to-face møde.

Hjemmeside indehaverens primære opgave vil blive at matche investor med iværksætter, alt efter kriterier og idéen holdbarhed.
Derfor vil der evt. være et admistrations gebyr for iværksætterne på siden, men vil være meget lavt.

Investorerne vil selvfølgelig kunne oprette deres profil HELT gratis, da det jo er dem der skal financierer iværksætterens ide og dem iværksætterne er afhængige af.

Hvad synes i om idéen og ville i oprette en profil.

Kom med lidt ris og ros. Meget gerne nogle kommentare fra evt. investorer omkring hvad I synes om idéen?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:08

Hejsa

Der findes MASSER af disse websites derude, rigtig mange endda, de fleste tager en "bondegård" for at man overhovedet kommer ind til investoren, markedet er der, ingen tvivl om det, jeg tror den svære kunst er at finde investorerne :-)

Best regards

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 18:10

Har også kigget lidt rundt omkring og ja er ikke små penge de tager og det er slet ikke det der er meningen. Er mere for at gøre arbejdsbetingelser bedst mulige for iværksætterne.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:24

Det sjove er at det er utrolig sjældent at jeg har set/hørt fra nogen af dem der har fået penge via disse investorer der tiolbyder fra forskellige website, båd i DK og udlandet, man hører kun dem der tilbyder at formidle, men om der rent faktisk er nogen der får penge ud af det kan man stille sig tvivlrådig overfor.

Best regards

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 18:37

Det er da helt klart et turn-off for en investor hvis kontakten sker gennem en formidler. Hvis man er så letssindig i omgangen med sine egne penge, - hvordan bliver det så ikke når det er andres penge?

Det er noget sludder at man ikke kan finde investorer, - de skal såmænd nok finde dig hvis du har noget interessant at byde på.

Problemet er jo, - at alt for mange der ønsker kontakt til investorer tror at deres idé er det eneste de skal bidrage med.

Michael

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 18:47

Jeg ved godt at investoren ikke bare skal sidde derhjemme og vente på at han får en mail, men tænker bare mens han leder efter nye investeringsmuligheder, er der vel ikke noget i vejen for han får et par mails indimellem med gode idéer, er jo en gratis ydelse for ham?

Ja er rigtigt mange iværksætter bare tror at idéen er alt, men det her er bare for at give dem en kontakt og så skal der selvfølgelig arbejdes hårdt med forretningsplan osv osv. helt enig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)