Jeg er en hyppig bruger af amino og sidder tit bare og surfer rundt i forskellige indlæg i løbet af dagen, for at se hvad der sker rundt omkring.
Jeg falder altid over artikler, hvor iværksættere mangler en investor eller en investor, der gerne vil investerer i en super go ide, projekt, virksomhed eller lign. Derfor tænkte jeg at vi da mangler et sted, hvor det er muligt for iværksætterer der sidder og brænder inde med en god ide, projekt eller lign. at oprette en iværksætter profil, skrive et super oplæg om deres ide og derefter blive matchet med en investor der deler de samme interesser og evt. kan se muligheder i projektet. Investoren skal selvfølgelig og tilmelde sig hjemmesiden og fortælle lidt om sig selv, sine tidligere opgaver osv. , evt. skrive hvilke interesseområder han/hun har. Her vil det selvfølgelig være helt op til investoren om det er noget for ham/hende, hvis det har interesse vil han "trykke" interesseret og Iværksætteren/idehaveren få en besked i sin indbakke på hans profil og kan derefter tage kontakt pr. tlf, mail. evt et face-to-face møde. Hjemmeside indehaverens primære opgave vil blive at matche investor med iværksætter, alt efter kriterier og idéen holdbarhed. Hvad synes i om idéen og ville i oprette en profil. Kom med lidt ris og ros. Meget gerne nogle kommentare fra evt. investorer omkring hvad I synes om idéen? |
Hejsa
Der findes MASSER af disse websites derude, rigtig mange endda, de fleste tager en "bondegård" for at man overhovedet kommer ind til investoren, markedet er der, ingen tvivl om det, jeg tror den svære kunst er at finde investorerne :-)
Best regards