da jeg er ved at starte en ny onlineshop i tyskland der handler med kaffemaskiner, autostole & køleskabe; vil jeg rigtig gerne have noget feedback fra alle der gider at afse et par minutter.
Hurtig vurdering: Design-delen er sgu helt i orden. Ser rigtig godt ud. Meget professionelt. Men af ren og skær nysgerrighed: Hvor f***** kommer Ant (myre) ind i konceptet? Her er jeg helt lost?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
I stedet for at have næsten samme tekst over produktbillederne når man klikker ind på en produktkategori, så ville jeg vælge at kommunikere de budskaber med det samme på forsiden, da jeg synes du mangler at kommunikere det vigtigste budskab via forsiden. "Hvorfor er det en god ide at handle her".
Tror du vil få gavn af, på forsiden at kommunikere at i kan tilbyde mærkevare meget billigere ved at sende dem fra Tyskland, så er kunden med på ideen lige fra start, og kan allerede der se et godt argument til at gå videre rundt på siden og handle hos jer.
Håber det kan bruges, og held og lykke med shoppen!