Hej Sebastian! Glem de karakterer...! Du skal igennem det og tillære dig nogle færdigheder under din uddannelse....alt i alt er karakterer blot et øjebliksbillede af din præstation i prøvens varighed.... Når du kommer til en jobsamtale, hvor det er en ordentlig virksomhed som kigger på mennesket og ikke dine papirer...så vil du blive vurderet, testet, målt og vejet for at finde ud af hvilke kompetencer du har (kompetencer er lig viden + evnen til at anvende den viden)... Fordi en virksomhed er mest interesseret i at finde ud af hvad du kan nu og ikke hvad du kunne til prøven... dermed ikke sagt at 5-taller er pæne...men stil dig selv spørgsmålet om det 5-tal stemmer overens med dine kvalifikationer....hvis du gør så se at rette op på det (hvis det altså kan bruges til noget) og så kan du altid vise at du kan noget!! Bare min erfaring! ;-) |
Dato: 15-01-2007 22:53:36 Forfatter: Mads LøntoftPointen var selvfølgelig at de som fik et job, havde haft noget mere studierelevant end et Irma-job.
Ahh, den fangede jeg ikke. Jeg forstod det således, at det var bedre ikke at have nogen erhvervserfaring, end at have erhvervserfaring fra Irma.
mvh Carsten
Bliv gratis medlem