Hej med jer Jeg skal ind på et område jeg ikke har den store erfaring med, så derfor søger jeg nogle gode råd. Jeg kan desværre ikke komme ind på selve produktet, men håber ikke det spærre for jeres kommentarer. Jeg har lavet en reklame gimmick, som jeg har fået mønsterbeskyttet. Projektet er næsten færdigt, og jeg skal i gang med at præsentere den. Selve ideen er, at den kunne bruges i forbindelse med OL 2008. Men den kan også sagtens bruges i forbindelse med deres normale kampagner. Dem som jeg håber, kunne være interesseret i denne gimmick kunne være Nike, Converse, Addidas, Puma. el. tilsvarende Det som jeg efterspørger lidt respons på er: Hvordan ville i gribe dette an fra nu af, og til det er fulgt til dørs. Bedste hilsner Holger |
Hjælp i forbindelse med Gimmick
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
|
Kære Holger Det er et svært område, du bevæger dig på, da de selskaber du nævner er multinationale, og især i forhold til OL vil det sikkert være "hovedkontoret", der tager den endelige beslutning om gimmicks og reklamefremstød. Derfor skal du sikkert sælge din idé i udlandet. Men det kan være en god idé, at fremvise idéen for de danske afdelinger, da de måske vil være med til at sælge idéen videre. Ellers skal du måske prøve at sælge den til en profileret sportsmand/kvinde, der måske vil "tale din sag" overfor firmaerne... Held og lykke Morten Mauritson www.thehype.dk |
Hej med jer. Tak fordi I gider komme med indlæg. Jeg ved det er et svært område, og det er også et svært område her på dette sites, da man jo selvfølgelig har lyst til at fortælle om sin forhåbentlige gode ide, men samtidig bliver nød til at holde den lidt tæt til kroppen. Det vil jo ikke være en særlig god gimmick, hvis alle kendte til den før tiden. Men jeg skal nok fortælle om den på et tidspunkt. Nogle af jeres indlæg vil jeg helst snakke om i "privaten" Men skriv endelig videre, for jeg kan virkelig godt bruge flere input. Bedste hilsner Holger |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)