Fuck, det er et grimt site. Er designet endeligt!? |
Ja det er det :-)
Fuck, det er et grimt site. Er designet endeligt!? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Casper. Jeg vil blot fortælle dig at jeg synes det er en god idé, som du har gang i dér.. Jeg ville dog personligt ikke selv benytte din service, da jeg i forevejen har stor viden vedrørende lignende produkter(grundet et arbejde i Fitness-world kæden) og køber gennem mit protein gennem min vens protein-sælgende virksomhed :) Men thumps up.. |
Hejsa, mange tak fra feedbacken fra en i branchen:-)!.Nu er databasen ikke fuldt udbygget, men det bliver den :-). |
Selv tak,
|
Hej Igen, Det må du meget gerne & mange tak for hjælpen! Med venlig hilsen |
Hej Casper Det kan godt være interessant. Jeg er aktiv på flere fronter i den verden du appelerer til. Først og fremmest har jeg siddet i to bestyrelser (Vægtløfter klubber) i en årerække, og fungeret som træner. Ud over det har jeg de sidste 10år dyrket bodybuilding, og efterfølgende styrkeløft. Sidstnævnte dyrker jeg stadig. Jeg er en rutineret og aktiv internet debatør, og har skrevet over 15000 indlæg på motion-online som er Danmarks største board inden for sit felt. Jeg er et kendt navn i de kredse, og har et ganske bredt branche kendskab. Jeg har i flere omgange overvejet opstart/køb af fitness center, og har arbejdet med muligheden for opstarte webshop. Alt dette er dog kun for sjov/hobby, da jeg ikke anser branchen som værende et guldæg. Dvs at jeg til daglig fungerer som afdelings chef for en mindre gruppe i en IT afdeling, som betjener 3000 brugere på globalt plan. Jeg har selv drevet flere projekter og har faktisk for ganske nylig set lidt på et ligende affiliate projekt. Du kan skrive til mig hvis du er interesseret storm@blackice.dk
|