Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sende fakutra med ean nummer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Præstø
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hi.

Jeg har lige fået min første offenlige kunde, de efterspørger noget med betaling/ fakutra over ean nummer.. Nu er jeg helt ny i det med ean nummer, så er der nogle som ved hvordan det gøres.

På forhånd tak

Dennis

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det er lidt mere bøvlet end normalt. Du skal skrive EAN-nr. på i stedet for CVR og så skal den vist sendes digitalt. At sende den digitalt er ikke kun at sende den via en mail, nej, den skal sendes via et firma som fakturaservice.dk.

Håber det hjalp lidt :-)


Mvh. Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis - det er helt korrekt, det som Niels skriver ovenover. Det eneste du ellers har brug for i den forbindelse, er en bankkonto eller lign. til at modtage pengene på.

Jeg kan så tilføje, at det ofte tager ret l a n g tid, inden du ser dine penge.

I det program, som Niels henviser til, sættes betalingsfristen til en måned. Du har dog mulighed for at ændre den, men det er ikke sikkert, at du får pengene før af den grund.- Der er visse kommuner, der er ekstrem langsomme til at betale, skal du lige vide, og det er faktisk træls.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

Hej Dennis - det er helt korrekt, det som Niels skriver ovenover. Det eneste du ellers har brug for i den forbindelse, er en bankkonto eller lign. til at modtage pengene på.

Jeg kan så tilføje, at det ofte tager ret l a n g tid, inden du ser dine penge.

I det program, som Niels henviser til, sættes betalingsfristen til en måned. Du har dog mulighed for at ændre den, men det er ikke sikkert, at du får pengene før af den grund.- Der er visse kommuner, der er ekstrem langsomme til at betale, skal du lige vide, og det er faktisk træls.

Hej Dennis.

De andre har svaret - brug virk.dk til at fremsende din elektroniske faktura til dem. Har du mange fakturaer kan du overveje at få det integreret i dit bogføringsprogram.

Knud:
Jeg har selv en offentlig kunde og jeg modtager altid mine penge på forfaldsdatoen. (og mine betalingsbetingelser er kun 8 dage) - så det er vist meget forskellig fra kommune til kommune.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Præstø
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode og hurtige svar, jeg kigger de forskellige muligheder i gennem.. Er det rigtig forstået at det er mig som skal have deres ean nummer, eller er det dem som skal have mit..??

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

- du skal have kundens 13-cifrede EAN-nummer, ellers kan du ikke fremsende en elektronisk faktura.
Jeg tror, at du forveksler det med et CVR-nummer, det som du har.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Jeg er ligeså begyndt at sælge til offentlige institutioner og er i den anledning begyndt at anvende www.fakturaservice.dk - det kan varmt anbefales. Smile Det koster få kroner at sende en elektronisk faktura men, det er meget simpelt at anvende og forrygende til at sende elektronisk faktura (læs, jeg er en dør til computer så når noget er simpelt i mit univers, så ER det MEGET simpelt) - & så er det gratis at sende faktura som PDF!

Mvh

KennetO

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Prøv postdanmark.dk. De har elektronisk faktura service. Det bruger Jeg selv nå Jeg har en offentlig kunde.

Mvh.

Jesper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)