Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud på tryk ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har søger navne eller tilbud på nogle der kan trykke på et liggeunderlag, altså et skummateriale

det vil fortrinsvis være logo´er i flere farver, det skal holde til udendørs brug, og skal være prisbilligt da det indgår som en del af en markedsførings pakke

jeg forestiller mig priser på opstart og pr. 500 stk, potentialet er rimeligt, sidste år blev der brugt 1500 stk og iår er potentialet større,realistisk1500-3000, maksimalt 13000 stk

jeg kan af diskritionshensyn ikke sige for meget, jeg håber alligevel at der er nogen her på Amino der kan trykke på den type materiale, eller at der er nogen der kender en god trykker.

send gerne PM hvis du ønsker lidt mere info.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:35
Hey Jan

Prøv med Imageprint - jeg fik en vildt god service, det var på tøj godt nok - men skum er vel i samme boldgade?!

Mvh.

René

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:24
Jeg er ret sikker på at tøj ikke er i samme boldgade som skumunderlag, idet tøj kan tåle opvarmning til 160 grader i de 10-30 sekunder der går med at hærde trykket (afhængig af trykmetode)

Jeg tror, at du skal kontakte Binau Serigrafi for at få løst opgaven (http://www.binau-serigrafi.dk/) Du kan evt. sige, at du har fået ham anbefalet af PB Tryk & Grafik og se om det hjælper lidt på priserne...

Umiddelbart kender jeg ikke andre trykmetoder til at trykke på et så vanskeligt materiale.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:28
hej og tak for jeres svar

Brian fra Imageprint kender jeg privat, så ham skal jeg nok få snakket med, men jeg mener ikke at det er samme trykkemetode der bruges. Tror forresten ikke Brian har tid, noget med www.Papirblok.dk billige blokke til hverdagsbrug,noter etc.

mht seregrafi eller tampon tryk er jeg mere usikker, men nu vil jeg prøve at kontakte det nævnte firma, og jeg skal nok huske at nævne hvem der anbefalede dem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)