Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mine partnere og jeg er igang med at undersøge mulighederne for at importer et amerikansk alkohol produkt. Dog mangler vi et firmanavn. Vi er interesserede i at importerer forskellige produkter og lancere dem på det danske marked(muligvis flere hvis det har potentiale til det) 

Har I nogle forslag til firmanavne mht. noget der omhandler import? Vores navne er: Nikolaj, Mathias og Noel hvis det kan hjælpe Jer.

Håber på jeres hjælp!

Nikolaj

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:10

Det er egentlig fuldstændig uinteressant, hvad jeres navne er. Hvis du vil have, at det er jeres navne, der indgår i jeres firmanavn, så har du ikke brug for vores hjælp. Så er det bare at indsætte dem.

Fortæl os noget mere om, hvad det er for en alkohol, I importerer. Hvilke forskellige produkter. Ellers er det jo umuligt at komme med nogle konstruktive forslag! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:16

Hej Thomas.

Det var mere for Jeres skyld med navnene hvis det kunne inspirere.

Det er et produkt der hedder X. Det er kort sagt i vinbranchen Produktet skal markedsføres til kvinder.

Dette er vores nuværende og første projekt - dog ikke sikkert vi holder os på det marked, hvis vi får øjnene op for andre projekter vi finder spændende. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:17

Da det ikke er Jeres firmanavn der skal på flaskerne, så kan I da sagtens lave noget med Jeres navne. Forbogstaverne blandet med lidt vokaler giver nimon.dk som er ledigt. Nimon Import APS Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:26

Ok, så er vi nok ude i noget mere generelt omkring importering af vin:

Skynd dig at købe Importvin.dk - domainet er ledigt! Og det kan ikke gå hurtigt nok.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)