Wow Amino er et fantastisk site. Det ville være dumt hvis man ikke benyttede den mulighed.
Sagen er den at jeg har startet en hjemmeside op, jeg har læst og set nogle videoer omkring SEO. Jeg har programmeret mit site fra bunden, hvilket set i bakspejlet måske ikke var det smarteste, men nu er det sådan og det gode ved det er, at jeg føler jeg har mere kontrol over siden. Jeg vil gerne optimere siden til søgeordet 3d modelling og Maya tutorials. jeg har en hel liste men det er de vigtigste.
Min side er:
Jeg kan se at jeg har ca. 350 links til domænet. Jeg er ved at have lidt indhold, og har ca. 50 besøgende pt.
Mit spørgsmål er så, hvad er næste skridt? Skal jeg bare foresætte med at oprette indhold og poste mit link på andre sider? og er der nogle ting jeg burde gøre anderledes? Der er jo ret langt til 280k links som jeg kan se nogle har når jeg søger på 3d modelling.
En anden ting, man skal bare blive ved med at poste nye ting på sin side for at gå google PR ikke? hvor lang tid vil det normalt tage at få google pr?
Jeg er ret ny til det :)
/Dennis |
Lige pt. ville jeg fokusere på indhold, kan du lave rigtig godt indhold, så vil linkbuilding delvist ske af sig selv, ved at folk linker til dig.