Feedback på - www.jalys.dk
Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Har fået nogle fede bannere på siden! Nogen kommentarer?
Næste skridt er at få styr på mere uddybende tekstside, så folk kan finde dokumentation osv. - nogen idéer til opsætning?
Venligst Just
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fuldt ud enig med alle de andre indslag :) Der bør gøres noget grafisk - og designmæssigt.
Desuden kan produkttekster altid forbedres ligegyldig hvor godt man har gjort det :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
3 Øverste punkter skal der ikke stå lidt på en underside om fri fragt , ingen gebyr og pris garanti , hvad mener i med det helt præcist?
klart bedre grafik på siden nu , synes jeg
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Jeg søgte lige på
google : pictures candle og fandt masser af flotte billeder med stearinlys, prøv at kigge
Du skal self. passe på copyright ;-)
Input til hjemmeside : Du må gerne lave lidt mere farvekontrast i menusøjlen så man bedre kan læse hvad der står.
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Hej igen, tak for den gode hjælp :-)
Er begyndt med at bruge Google Adwords , hvilke ord kunne i foreslå og er hele dobbeltord/sætninger bedre?
Venligst Just
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Hej igen, tak for den gode hjælp :-)
Er begyndt med at bruge Google Adwords, hvilke ord kunne i foreslå og er hele dobbeltord/sætninger bedre?
www.jalys.dk
Venligst Just
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 10. Oct 10
Hej igen
Har lige rykket lidt rundt og primært underdelt "diverse lys", således at man nemmere kan finde en lys-kategori. Er dog lidt i tvivl om det virker forvirrende og især om det er værre nu, da man jo skal klikke en ekstra gang? Hvad synes i?
Nogen der ved hvor man kan købe kunstige allergivenlige rosenblade engros (altså duft/parfume-fri osv.?)? Eller hvad hedder sådan et engrosfirma - et dekorative småting engrosfirma eller noget i den stil?
www.jalys.dk
Venligst Just
Svar
Fra Tindbæk
Tilmeldt 6. Jul 10
Peter Damgaard
Skrevet
22-01-2011 kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
inden under Historien om JaLys.dk står E-mail: jalys(a)jalys.dk
Svar
Tilmeldt 10. Dec 10
Adnan Importør
Skrevet
22-01-2011 kl. 23:39
Svar
Der skal nyt design og bedre billeder af 'produkterne'..:)
Svar
Tilmeldt 16. Feb 10
STBJ
Skrevet
23-01-2011 kl. 00:06
Svar
JaLys Candles Denmark I/S :
Hej igen, det er nogle super inputs, tak for det :-)
Hvad med produktteksterne, er de fyldestgørende?
Hilsen Just
www.jalys.dk
Hej Just,
Bestemt der er dog relativ stor variation imellem detaljeringsgraden/beskrivelserne, men det var ikke der jeg ville ligge mine kræfter.
Held og lykke med projektet
Svar
SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert. »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.« Besøg: www.SikkertHjem.dk