Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords starttilbud - hvorfor får jeg dem?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt adwords gennem kang tid, og modtager af og til de der starttilbud. Men hvorfor sender google dem til mig, når kun maks 14 dage gamle konti må bruge dem? (står der med småt)

Google plejer at have strikse regler, så går ud fra jeg ikke bare må oprette en ny konto og bruge tilbudet. Derfor dur det nok heller ikke at give den videre til andre - for så kunne jeg ligeså godt oprette en ny konto.

Hvad regner Google med, at jeg bruger dem til?

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 19:03

ved jeg ikke... Men hvis du vil af med den, kan du sende den i PB ;)

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26

Hvis Google tillader at jeg sender den til andre, så kan jeg jo ligeså godt selv oprette en ny konto og bruge den. De kan jo tracke mig på koden går jeg ud fra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 19:44

Ja, det kan de vel... :)

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:56

Hej J. A.

Vi får dem også selv om vi har arbejdet med AdWords siden 2002.

Vi kan vel bare konstatere, at Google ikke helt har forstået at målrette sin egen markedsføring - selv om det er det, det hele drejer sig om, når man anvender AdWords.

Et lidt sjovt paradoks: Do what daddy says, don't do what daddy does Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:02

Er ret overbevist om at problemet opstår (hvis der opstår nogle problemer), hvis det er at du bruger kupon koderne på forskellige adwords kontoer rettet mod den samme side. 

Det er også en af grundene til at man kan finde adwords kupon koder rundt omkring på nettet, det er folk som i samme situation som dig (J.A.) og Christian som modtager koderne, men ikke har noget at bruge dem til, poster dem på et random site - hvorefter brugerne får nytte af dem. 

Min teori er at Google har det helt fint med det, hvad enten du selv benytter dem på en anden konto mod et nyt site - eller om du giver dem videre. Google får mange nye adwords kunder pga. folk smider deres koder online, og på den led sørger de for at skabe ny interesse i omgangskredsene af allerede faste adwords brugere, kort sagt så vil de bare have de gode kunder til at give dem flere kunder :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:13

Google benytter bl.a. info fra erhvervs og selskabstyrelsen til at udsende kampagnemateriale. Så registrering af nyt firma trigger et nyt tilbud fra Google - som så ikke kan bruges hvis du i forvejen er kunde.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:41

Jeg får også en kode i ny og næ, jeg har f.eks. lige modtaget denne kuponkode på 400,- kr., som jeg ikke har noget at bruge til: 3GAN-MQLQ-SC76-SNTY-KRW

Der står at kampagnekreditten ikke kan overdrages, men man ved jo aldrig hvad folk kan finde på, når den er tilgængelig i et offentligt forum Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:55

Jeg modtager dem også, selvom jeg har brugt den første jeg modtog. Har dog ikke nr. 2 kupon længere, da den blev smidt ud.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)