Jeg har brugt adwords gennem kang tid, og modtager af og til de der starttilbud. Men hvorfor sender google dem til mig, når kun maks 14 dage gamle konti må bruge dem? (står der med småt)
Google plejer at have strikse regler, så går ud fra jeg ikke bare må oprette en ny konto og bruge tilbudet. Derfor dur det nok heller ikke at give den videre til andre - for så kunne jeg ligeså godt oprette en ny konto.
Hvis Google tillader at jeg sender den til andre, så kan jeg jo ligeså godt selv oprette en ny konto og bruge den. De kan jo tracke mig på koden går jeg ud fra.
Vi får dem også selv om vi har arbejdet med AdWords siden 2002.
Vi kan vel bare konstatere, at Google ikke helt har forstået at målrette sin egen markedsføring - selv om det er det, det hele drejer sig om, når man anvender AdWords.
Et lidt sjovt paradoks: Do what daddy says, don't do what daddy does
Er ret overbevist om at problemet opstår (hvis der opstår nogle problemer), hvis det er at du bruger kupon koderne på forskellige adwords kontoer rettet mod den samme side.
Det er også en af grundene til at man kan finde adwords kupon koder rundt omkring på nettet, det er folk som i samme situation som dig (J.A.) og Christian som modtager koderne, men ikke har noget at bruge dem til, poster dem på et random site - hvorefter brugerne får nytte af dem.
Min teori er at Google har det helt fint med det, hvad enten du selv benytter dem på en anden konto mod et nyt site - eller om du giver dem videre. Google får mange nye adwords kunder pga. folk smider deres koder online, og på den led sørger de for at skabe ny interesse i omgangskredsene af allerede faste adwords brugere, kort sagt så vil de bare have de gode kunder til at give dem flere kunder :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Google benytter bl.a. info fra erhvervs og selskabstyrelsen til at udsende kampagnemateriale. Så registrering af nyt firma trigger et nyt tilbud fra Google - som så ikke kan bruges hvis du i forvejen er kunde.
Jeg får også en kode i ny og næ, jeg har f.eks. lige modtaget denne kuponkode på 400,- kr., som jeg ikke har noget at bruge til: 3GAN-MQLQ-SC76-SNTY-KRW
Der står at kampagnekreditten ikke kan overdrages, men man ved jo aldrig hvad folk kan finde på, når den er tilgængelig i et offentligt forum