Jeg skriver fordi jeg har gang i et nyt projekt. Det har medvirket at jeg blev nød til at sætte mig ind i SEO. Og jeg synes det er rigtig spændende. Jeg har stadig meget at lærer men det skrider fremad. Men men men.... Der er sket noget kedeligt.
En side har hugget noget af det indhold jeg har lavet og sat deres label på nærmest. Jeg har lavet nogle video tutorials, hvor de så har lagt det ind på deres side og skriver de har lavet videoen, uden at linke til mig eller min youtube channel.
Så jeg har skrevet pænt til dem om de vil linke til mig. Men er der nogle regler for sådan noget?
Ps. Sry hvis jeg har postet i den forkerte kategori.
Nu har du ikke et links til din side så kan hvad det er helt præcist det de har taget, med vis forstået korrekt har de taget nogle unikke videoer du har lavet og sat det på deres hjemmesiden , da jeg forstår efter hvad skrevet er det noget unikt derved har du rettigheder til det, værdien kender jeg ikke til videoerne mv.
Jeg mener vis de ikke fjerner kan du skrive et pænt brev til dem ,med underskrifte fra din advokat at de skal betale dig f.eks. 10.000 kr. og de skal betale lige vel hvad om de fjerner og vis ikke fjerner det kommer de til oveni betale mere erstatning oveni beløbet for du skal da tage dig godt betalte for sådan nogle snyder, og det kan du sagtens gøre
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Altså videoen ligger jo godt nok på youtube, jeg gætter på han linker til youtube os. Jeg har ik noget imod at han linker til den og bruger den, det jeg har noget imod er at han skriver han selv har lavet den, og ikke linker til mig. På trods af at jeg snakker i videoen og mit logo er i den over det hele faktisk.
Du skal skrive til ham, at han straks skal fjerne påstanden om, at han selv har lavet video'en. Ellers får han at høre fra din advokat. Fint nok, at han linker til YouTube, men at erklære sig selv som copyright-owner af materialet, dét er altså for groft!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.