Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

projekter ønskes afhændet, på favorable vilkår.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har da nogle  projekter som jeg ikke har tid til ( er rimeligt og færdigt udviklede for videresalg til de potentielle købere, men benarbejde skal der til)  noget andet er allerede salgsklart ( i bestilling), (noget er af patentmæssig interesse)

Det hele sælges som en samlet pulje om det måtte ønskes

på favorable vilkår.. for et mindre udbetalings beløb til en start, og viser det sig at du senere ikke alligevel er interesseret

kan projekterne gå retur og du er ikke bundet for yderligere betaling

også har jeg et patenteret meget langt projekt der tager al min tid

selvom også det er færdigt på udviklings niveauet- med meget stort potentiale, mange investorer er med.

alt det nævnte er bedst kategoriseret som  indenfor --maskinteknik, men sidstnævnte er noget som anvendes ofte af alle, og ihvertfald alle har i en eller anden form.

mvh

Johans

ps. min pointe er at jeg kun søger forholdsvis små midler til sidstnævnte projekt

men det skal gå hurtigt, og derfor søger jeg førstnævnte projekt  hurtigst muligt afhændet 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kan vi ikke få det billigere vil nogen sige:

nuvel lad tilbuddet da være som auktion- inden en uge må nogen have tilbudt et og andet

og jeg vil meddele amino salgsprisen herpå: 

det ku jo også være der var tale om en af de senere store danske opfindelser heri , hvem ved ?? 

(for en ordens skyld, det er ikke pjat: der ligger iøvrigt mange måneders arbejde heri)

(kun troværdige henvendelser besvares)

(tilbuddet er dog også i et andet bekendte af mig forum) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)