Hej Aminoer, Jeg søger en ASP programmør som kan rette en lille fejl i en eksisterende. Jeg hører gerne fra folk som kan finde og løse fejlen ASAP, tlf. 60 226 441 og dp@voke.dk Har du også kendskab til wordpress, joomla, php, html og css vil der kunne kommen løbende opgaver så hvis du ikke er tryk med asp er du velkommen til at sende lidt referencer og kontaktoplysninger til info@voke.dk Jeg modtager følgende fejl når jeg prøver at rette i Access db´en: Update Begivenheder Set Beskrivelse = 'beskrivelse' , Sted = 'Sted' , Startdato = '11-11-2011' , Slutdato = '11-11-2012' Where Id = CInt(idnr) Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1. /rediger3.asp, line 41 |
ASP Programmør søges (haster lidt :-) )
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Hej Sune, Problemet er lidt jeg ikke har nogen program som kan åbne access... vil du bruge en time på at kigge på det? send gerne en mail så sender jeg login osv.. |
|
Ok tak... vil selvfølgelig gerne betale for assistancen... Kan vi få nogle flere folk på banen :-) |
Har sendt dig (Jacob), en PB... Michael: jeg vender tilbage hvis det ikke bliver løst af Jacob :) |
Lækkert er det omfattende at lave en slet knap? så man kan slette en udstilling? |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)