Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverhosting (adult)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen som har nogle anbefalinger til voksenhosting?

Dette er mine umiddelbare behov:

- Server præinstalleret m. linux (debian)

- Serverpanel til at starte og slukke serveren.

- SSH adgang som root.

- 100-200 GB plads

- 1000 GB-trafik / måned

- Fysiskplacering i Danmark.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55

Hej,

Jeg har ikke rigtigt nogle erfaring i DK, men hvis du kan leve med NL: www.leaseweb.com eller UK: www.webhosting.uk.com

Sidst nævnte er dyre, men deres support og produktet er i særklasse!

www.webname.dk - er pt hosted hos webhosting.uk.com - på nogle servere jeg har lejet der!

Bare et godt råd, husk nu at få lavet en aftale, så du kan få fat i server-centeret selv kl 3 om natten nytårsaften, det kan man hos webhosting.uk.com - derfor bruger jeg dem så meget, fordi de virkeligt levere varen :-) Og til ingen penge i forhold til de danske. :)

Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:57

Hej .

Jeg kan godt skaffe dig et sted i danmark

kontakt mig på mgarbov@gmail.com

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
De fleste udbydere har ikke noget problem med at hoste adult content, så længe det er på den rette side af loven, så der burde være rimeligt frit slag blandt de udbydere der er. Der er selvfølgelig undtagelser, men der hvor man oftest risikerer at finde klausuler mod hosting af adult content er ved udbydere med fri trafik eller med meget store trafikpakker inkluderet til en billig penge, da de ved at kunder med adult content meget sandsynligt vil koste dem mere i trafik end de bringer ind.

Hvis Danmark er et ultimativt krav for dig, så husk at dobbelttjekke med de udbydere du er i kontakt med at serverne rent faktisk er placeret i Danmark. Der er desværre flere og flere danske udbydere der sælger servere som egentlig står i Tyskland, selvom deres side er på dansk og de ikke har angivet klart på siden at serverne står placeret der.
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 15:04

Som jeg er sikker på Mikkel fra specialhosting.dk også vil sige til dig, skal du grundigt overveje om du vil betale de danske trafikpriser. Nu er der selvfølgelig mange genrer indenfor "adult entertainment", men den røde tråd plejer at være højt trafikforbrug og lav konverteringsrate, som kombineret kan blive ret dyrt hvis man betaler 1 kr. pr. GB.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:23

Jakob Søndergård:

Som jeg er sikker på Mikkel fra specialhosting.dk også vil sige til dig, skal du grundigt overveje om du vil betale de danske trafikpriser. Nu er der selvfølgelig mange genrer indenfor "adult entertainment", men den røde tråd plejer at være højt trafikforbrug og lav konverteringsrate, som kombineret kan blive ret dyrt hvis man betaler 1 kr. pr. GB.

Hej Jacob

Det har du fuldstændig ret i, men nu de store trafikmængder også fordelagtige når man skal ud og købe trafik, idet at en stører trafikmængde giver mulighed for lavere gb-priser.

Derudover ved jeg der er nogle juridiske fordele ved at stå i DK fremfor f.eks. Tyskland (dvs. andre eu lande), jeg har dog ikke godt nok styr på det juridiske til at jeg vil forsøgte at beskrive disse.

Har skrevet til trådstarter, men hvis andre er interesseret er i altid velkommen til at skrive på mmc@specialhosting.dk.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 16:30

Trafik priserne kommer ogsaa meget an paa om trafikken primaert er til andre danske brugerer. For hvis den er det boer man kunne faa den trafik maengde for ca 0.15kr/GB.

Nu ved jeg jo ikke hvor mange brugerer du regner med at faa, men du skal overveje at starte med en virtual server i stedet. Paa den maade faar du samme kontrol over softwaren som du ville paa din egen fysiske server, men det er billiger da du deler hardware resourcer med andre brugerer.  Paa den maade kan du upgrade hvor mange resourcer din virtuelle host skal have, efterhaanden som du faar kunder og du slipper for at have en hel dyr fysisk server staaende naesten uden kunder.

Og hvis det gaar rigtigtgodt kan du altid skifte fra en virtual server, til din egen fysiske server.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 10. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:23

Lige en ekstra oplysning - over 95% af trafikken kommer fra Danmark.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)