Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får de tid?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er vildt fedt vi har folk som Thomas Rosenstand, Mikkel Demib og mange andre der bruger tid på et medie som Amino. De bruger jo også tid andre steder, som twitter deres egen blogs osv ... alt dette sammen med de også passer deres velfungerende forretninger.

Jeg spørger så hvordan får i tid til Amino, Twitter, Facebook osv?

Dette er ikke kun lige et spørgsmål til de 2 herre, jeg nævner men også andre som har en travl hverdag men alligevel formår at gøre sig synlig på nettet.

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er jo krise tid, så de har vel ikke så meget at lave.. he he Big Smile

Jeg kan forstille mig, at mange bruger Amino som en slags "ryge pause" imellem arbejdsopgaverne.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu arbejder jeg også i weekenden, så måske har jeg mere tid end andre, - men på den anden side er det sjældent jeg har mindre end 4 firmaer samtidigt.

Mit svar på hvordan jeg får tid er strukturering. Jeg starter dagen op med en kop kaffe, og her læser jeg de indkomne mail. Det giver mig inspiration til mine blogs. Det kunne ske at resultatet af en markedsundersøgelse jeg har bestilt er komnmet,  - at jeg har fået salgstallene for et marked etc. etc. 

Amino ligger ganske vist (normalt) langt nede på min liste over fora jeg deltager i, men Amino er typisk stedet hvor jeg som Glenn Kibsgaard udtrykker det, - holder mine rygepauser - og det behøver man nu ikke at ryge for at gøre. 

Det er utroligt vigtigt, -tror jeg -, at man er tilstede på de blogs eller fora man deltager i på jævnlig basis. Det er i mine øjne udtryk for en dårlig arbejdsmoral, hvis ikke man evner at holde et vist momentum i de aktiviteter man deltager i.

Man sender jo et signal til de mennesker som læser hvad man skriver, - at man ikke opfatter den relation som noget af særlig betydning.

Så må man gøre op med sig selv om man vil bruge tiden på de mennesker, - eller helt undlade at deltage. For mig er der ingen mellemvej. Man kommer nemlig nemt til at sende et signal om at man nærmest holder audiens når man så endelig er der, - og det er et klart turn-off for de fleste.

Sådan har jeg det også med blogs hvor indlæg er mere end 1 mdr. gammel.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger både amino.dk hvor jeg kan give hjælpe til andre for opdaget jo mere jeg kommer lige væk fra mine egne fejl på min egen siden for ser simpelthen blind på det , at side og feedback på andre sider jeg tænker hvordan de kan forbedre deres side tit får man nogle ideer som man ellers ikke havde tænkt

Ved at videreformidle sin viden videre, gør tit man får hjælpe af nogle andre, derfor må man hjælpe så man som muligt så man får så meget som muligt igen, og hjælpe af en anden sød amino.dk kan tit få ens smil frem , så må man jo give igen

jo mere viden andre giver mig jo mere viden kan jeg videreformidle videre som den anden gav mig Smile så amino.dk er super

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger det som en "rygepause" ganske enkelt. Det er lidt hyggeligt - især når trolls holder sig fra debatterne. Jeg snupper nogle minutter af og til - og jeg har skåret ned på antallet, så jeg holder mig fra tråd nr. 289 om det samme emne f.eks.

På nær ganske få undtagelser gør jeg det ikke for at skaffe kunder - p.t. booker vi ind til januar, så det er ikke nødvendigt. Selvfølgelig tror jeg på, at jeg promoverer mine bøger på den måde også, så jeg vil ikke påstå, at jeg er her alene grundet et stort socialt hjerte ;-)

Generelt at få tid til at være synlig på nettet? Jamen - har du råd til at undlade at tage den tid?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)