Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan booster jeg besøgende på min iPhone blog?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere!

Jeg har startet en iPhone blog af ren interesse, da jeg har været i besiddelse af en Apple iPhone 1G -> 3G -> 3GGS og nu en iPhone 4 gennem de sidste 3 år, og fik et ønske om at dele ud af mine erfaringer via en wordpress blog.

Jeg kunne godt bruge noget respons fra jer - hvad syntes I primært om bloggens design og struktur, og har I  nogle gode idéer til hvordan jeg kan booste flere besøgende - uden at det koster mig en formue?

Link: www.iphonecafe.dk

På forhånd tak!

Bo, admin / iphonecafe.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:08

Hej Bo,

Puha, der er godt nok mange muligheder! :-)

Først, når du publishere et indlægAmino, bør du gør det til link - lidt ligesom min egen signatur - så du får en masse aminoer til at kigge forbi. Det gør du ganske simpelt, ved at skrive adressen, markere den, så klikker du må det lille ikon, med kæderne, der kan man oprette et link :-)

Dernæst af selve wordpress, husk at tilføje den til en relevant kategori, skriv tags helst en ti-stykker, der skader ingen steder ;-)

Tilmeld dig ting som Google analystic og ikke mindst Google Webmaster Tools - det kan hjælpe dig meget, og er et godt redskab! Og hvis du en dag skal bruge reklamer, kan jeg dertil stærkt anbefale Google Adsense

Når du skriver dine artikler, så skriv dem med SEO-briller, altså skriv det folk formenligt vil søge på. Jeg har selv lige fået iPhone 4, som den første i min hånd, fantastisk telefon, men jeg er allerede bekymret for at batteriet formenligt skal udskiftes fordi den bruger så meget størm. Så det vil være oplagt at fokusere på vurderinger af værksteder der kan skifter batteriet, skrive om hvordan Apple anbefaler det, ring til deres kundeservice og find ud af hvad de anbefaler. Udfra et par ganske få opkald, var det der bare skulle være et blog indlæg faktisk et rimeligt ambitiøst artikel-arbejde, og det trækker øjne til. Husk at opbygge dine artikler lidt som en isvaffel, altså først skal den være så spændende og lækker at du har lyst til at sætter tænderne i den, så kommer alt det kedelige, og når du så når ned til vaflen, så er det alt det kedelige, og så til sidste konklusionen (den sidste bid).

Prøv at kigge på dine konkurrenter, danske som udenlandske, Google Translate har altså bare ændret livet for mange mennesker, som før ikke ville læse de udenlandske. Lav fx en kort SWOT analyse for at finde ud af hvor du er henne i verdenen, og hvad dine muligheder er, uden at ligne konkurrenten for meget. I princippet hvis man skal have stor succes skal man aldrig gå i andres fodspor, men skille sig ud og forsvare sin position. Tror på det, opbyg din side som var du GizModo eller lignende.

Håber du kan bruge et par af mine ord til noget, god fornøjelse med bloggen og ikke mindst God weekend.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38

Puha der mangler meget husk titler er ca. 67 tegn dem vises på google , jeg denne her

<title>iPhoneCafe.dk</title> udnyt dine søgeord lige dem i titlen

Husk skriv gode lange artikler det er ideelt for google at de er ,mere end 20 ord , som nogle af dem er.

Bloggen er dog super god det lavet , nu skal der bare arbejdes mod det total unikke og viden formidling fra 0 punkt af.

Hvad er en iphone , vejledning hvordan fjerner tekst hurtigere kunne laves længere , både med billeder og forklare fra nulpunktet til den total uvidende der intet ved om en iphone så prøve sæt dig i stedet hvordan en forklaring skal forklares vis vedkommen slet ikke ved hvad dette er .

Vis forklare grundigt videreformidler du viden til en mere bred gruppen dem der ikke har kendskab til dette produkt , derved kan være de også bliver kundegruppen vis de synes om produktet.

Der er simpelthen så meget der kan laves med jeg og nogle andre skrev nogle tips i denne tråd hvordan du kommer højt på google http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx?#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 16:32

Hej igen,

Først tak for jeres super gode svar!!

Jeg vil kigge på mulighederne på selve bloggen, SEO etc. Jeg har dog et hyre med at få Amini til at skrive mit signatur!? Lige meget hvad jeg gør, så får jeg beskeden "Ups der er sket en fejl..."?

De bedste hilsner, Bo

iPhoneCafe.dk

Fra helsingør
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:23

Jeg har selv været en glad iphone ejer i ca et halvt år og jeg må sige det er en god side du har fået i luften der den skal nok blive godt besøgt med overstående råd der er også et par links til seo på min side om online pengeindtjening så kig bare forbi

mvh den glade gris

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:46

Imponerende start, mht. indholdet på din blog.

Godt arbejde.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 09:02

Simon Salomonsson:

Imponerende start, mht. indholdet på din blog.

Godt arbejde.

Ja det må jeg sige. Sådanne mængder af kvalitetsindhold er guf for Google.

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 11:17

Tusinde tak for jeres flotte respons - det luner bestemt, og giver mig "blod på tanden", til at gøre iPhoneCafe.dk endnu bedre. Det er jo kun starten, da jeg også mangler en del guider, links, downloads og ikke mindste anmeldelser af rigtig mange gode applikationer og spil.

Kom endelig med kritisk punkter og kreative foreslag!

De bedste / Bo

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 12:45

Hvis jeg var dig, ville jeg tillade dine besøgende at skrive kommentarer til dine indlæg, uden de skal oprette en bruger. Jeg ønskede i hvert fald at kommentere på dit nyeste indlæg, men opgav igen da jeg ikke gad at oprette mig som bruger. 

 iPhone 6

Tilmeldt 9. Oct 10
Skrevet kl. 13:14

Hej Heine,

Jeg kan godt følge dig, men er lidt "bange" for spam og andre unødvendige kommentarer - forstå mig ret.

Jeg prøver dit forslag af en uges tid, og hvis det fungere er det helt ok, hvis ikke - så skal man igen oprette sig som bruger for at skrive en kommentar. Jeg kan se det fleste andre lignende blogs kræver en brugeroprettelse - derfor valgte jeg også at gøre det!

De bedste / Bo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)