Hej Marlene,
Det kan du tro jeg vil. Det kan være en stor hjælp at få noget input fra andre om sin shop. Min egen er lige på trapperne og der vil jeg klart også bede dette forum om input og kritik.
Umiddelbart er det en rimelig pæn shop og der er tænkt over meget. Der er dog helt klart også nogle ting du bør prøve at ændre og se om din shop ikke konvertere bedre, hvis du spørg mig.
Dit navn/logo er næsten usynligt. Det ville jeg gøre meget mere markant så folk bedre husker og genkender dig
Du viser nogle vare på forsiden men de virker tilfældigt valgt, og de to øverste er den samme, bare en forskellig farve. Hvis det var min shop, tror jeg at jeg ville lave nogle store knapper til de 6-8 meste populære kategorier, så kunderne nemt kan navigere. Hvad er sandsynligheden for at dine besøgende vil have netop de vare?
Jeg vil give Jens ret i, at du bør få enten fritskåret billederne eller i det mindste få ens baggrund på dem. det andet ser rodet ud.
Jeg vil også give Jens ret i, at info knappen bør være en købs knap. Gerne grøn. Så kan du lave en mindre knap til info.
Hvis du vil arbejde mere med seo, kan jeg anbefale at du får noget mere tekst på dine sider. Vælg et søgeord til hver side. Lad det søgeord indgå 3-5 gange hvis teksten er på 100 ord. 6-10 gange hvis teksten er på 200 ord. Det søgeord skal også stå som det allerførste i de title på siden, 1-2 gange i din description, 3-4 gange i dine keywords og først i overskriften på siden (h1 tagget) som minimum. Brug evt. dette værktøj til at checke din tags. http://tinyurl.com/359dtou
Det er din money knap. Den er meget lille. Hele linjen ændre sig når jeg man kører musen over den, men jeg kan kun købe når jeg klikker på "Læg i kurv"

Der kommer en pop up med, at nu er varen i kurven og det er fint for ellers kunne man da godt være i tvivl. Og hvor er din kurv? Helt oppe over dit banner, dine mærker og søgefeltet. Det er næsten som om du gemmer den. Der er ikke nogen knap jeg kan hvor jeg kan købe med det samme, men kun en meget lille linje hvor jeg kan få vist indholdet af min kurv og derefter kan jeg så købe. Den er svær at se. Husk at hvis du ikke sælger unikke vare eller er markant billigere end konkurrenten vælger kunderne tit den nemmeste shop. Den er kun to klik væk, så man skal ikke lægge for mange sten i vejen for dem.

Dit købsflow er rimeligt. Du kunne evt. vise de forskellige betalingskort-logoer udfor betalingsmulighederne.
Hvis du ikke sender meget til norden, Tyskland, Færøerne og Grønland kunne du overveje at fjerne de muligheder. Kig i analytics, i din målkanal og se hvordan frafaldet er på dette trin og tag en beslutning. Prøv evt. uden i en periode og se om en evt. øget konvertering overgår det tabte salg til udlandet.
De knapper/genveje du har i banneret opdaget jeg først nu, efter 15 min. på dit site og ved et tilfælde da jeg kørte musen over. Hvis du vil benytte dem skal de nok tydeliggøres.
Du kunne overveje at blive medlem hos Trustpilot. Evt. bare som normalt medlem, det er gratis og de tilbyder 40% i oprettelse hvis man er nystartet/iværksætter.
Din søgefunktion ser ud til at virke ret godt. Det er godt. Jeg vil anbefale at du redigere den tekst der kommer frem når søgningen ikke gav noget resultat og kommer med tips til at forbedre/ændre sin søgning og evt. kontakt information til dig så de nemt kan ringe og spørge om du har den vare de søger. Samtidigt vil jeg helt klart anbefale dig et sætte analytics op så du kan se hvad dine kunder søger efter hvis du ikke allerede har gjort det. Det er et utroligt godt indblik i hvilke vare dine kunder efterspørger lige nu, hvor mange af dem finder det de leder efter, køber de noget efter en søgning osv. Det er forholdsvis nemt at sætte op.
Det var en længere omgang, håber ikke du synes jeg var for "grov" men der er helt klart nogle ting jeg ville forbedre hvis det var min shop. Du kan jo altid prøve dem, holde øje med konverteringen og se hvordan det går.
Held og lykke med det!
Mvh. Peter
tonere