Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inputs og gode idéer til min webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Har brug for inputs og gode idéer til min webshop.

Jeg har webshoppen www.cmsmykker.dk som er 6 mdr. gammel. Der er stabil trafik på siden, bl.a. med Adwords kampagner og har også allerede nogle gode placeringer på side 1 organisk. Så føler jeg har rimelig styr på Adwords og SEO delen.

Dog synes jeg ikke at mit salgstal matcher trafikvolumen, hvilket jo bekymrer mig meget. Jeg vil sætte stor pris på jeres respons vedr. mit design, farvevalg, brugervenlighed eller andet?

På forhånd tak!Smile

Hilsen

Malene Jensen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:48

Shoppen  er flot og overskuelig Smile

Synes da godt billeder må skinner mere ,dem der vises på forsiden og fremtræder mere eksklusive for det er en dyr varer

Jeg vil gerne kunne se varen fra alle vinkler for det er en dyr varer og noget dyrt luksus , så vis jeg kunne deje smykket kunne jeg rigtigt se alle detaljerne for dette perfekte smykke

Lille input , vis der kunne laves længere produktbeskrivelser kunne det hjælpe noget i SEO for 7 - 10 ord i nogle af produkt beskrivelser er godt nok lidt .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:05

Hej Malene, Flot shop. Det første jeg ser er fragtfri levering og det er jeg faktisk ligeglad med at vide som det første. Det næste jeg ser er billederne og de burte vise hele smykket og ikke kun et udsnit samtidig ville det se godt ud hvis de var skåret ud og sat på en hvid baggrund og alle i samme størelse. De første billeder man ser kunne jo være nogle smykker med sten/diamanter i så alting skinnede lidt mere. Billederne på forsiden behøver jo ikke være det du sælger mest af men bare noget der ser flot ud og skinner. Billederne i toppen ser godt ud. 

Håber du kan bruge det til noget... Hvorfor er den store knap til info og ikke til KØB!

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Hejsa.

Mikael er inde på det rigtige. Dine billeder lever slet ikke op til dine konkurrenters, hvilket gør at dine besøgende smutter hurtigt væk igen.

Se eksempel : http://www.urvaerket.dk/longines-c-185.html

Professionelle produktbilleder er super dyre at få lavet, men de tjener pengene hjem igen.

Prøv at forhøre dig med din leverandør, om de ikke kan levere billederne for dig, de må jo også være interesseret i at du får succes.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marlene,

Det kan du tro jeg vil. Det kan være en stor hjælp at få noget input fra andre om sin shop. Min egen er lige på trapperne og der vil jeg klart også bede dette forum om input og kritik. 

Umiddelbart er det en rimelig pæn shop og der er tænkt over meget. Der er dog helt klart også nogle ting du bør prøve at ændre og se om din shop ikke konvertere bedre, hvis du spørg mig. 

Dit navn/logo er næsten usynligt. Det ville jeg gøre meget mere markant så folk bedre husker og genkender dig

Du viser nogle vare på forsiden men de virker tilfældigt valgt, og de to øverste er den samme, bare en forskellig farve. Hvis det var min shop, tror jeg at jeg ville lave nogle store knapper til de 6-8 meste populære kategorier, så kunderne nemt kan navigere. Hvad er sandsynligheden for at dine besøgende vil have netop de vare?  

Jeg vil give Jens ret i, at du bør få enten fritskåret billederne eller i det mindste få ens baggrund på dem. det andet ser rodet ud.

Jeg vil også give Jens ret i, at info knappen bør være en købs knap. Gerne grøn. Så kan du lave en mindre knap til info.

Hvis du vil arbejde mere med seo, kan jeg anbefale at du får noget mere tekst på dine sider. Vælg et søgeord til hver side. Lad det søgeord indgå 3-5 gange hvis teksten er på 100 ord. 6-10 gange hvis teksten er på 200 ord. Det søgeord skal også stå som det allerførste i de title på siden, 1-2 gange i din description, 3-4 gange i dine keywords og først i overskriften på siden (h1 tagget) som minimum. Brug evt. dette værktøj til at checke din tags. http://tinyurl.com/359dtou 

Det er din money knap. Den er meget lille.  Hele linjen ændre sig når jeg man kører musen over den, men jeg kan kun købe når jeg klikker på "Læg i kurv"

Der kommer en pop up med, at nu er varen i kurven og det er fint for ellers kunne man da godt være i tvivl. Og hvor er din kurv? Helt oppe over dit banner, dine mærker og søgefeltet. Det er næsten som om du gemmer den. Der er ikke nogen knap jeg kan hvor jeg kan købe med det samme, men kun en meget lille linje hvor jeg kan få vist indholdet af min kurv og derefter kan jeg så købe. Den er svær at se. Husk at hvis du ikke sælger unikke vare eller er markant billigere end konkurrenten vælger kunderne tit den nemmeste shop. Den er kun to klik væk, så man skal ikke lægge for mange sten i vejen for dem.

Dit købsflow er rimeligt. Du kunne evt. vise de forskellige betalingskort-logoer udfor betalingsmulighederne.

Hvis du ikke sender meget til norden, Tyskland, Færøerne og Grønland kunne du overveje at fjerne de muligheder. Kig i analytics, i din målkanal og se hvordan frafaldet er på dette trin og tag en beslutning. Prøv evt. uden i en periode og se om en evt. øget konvertering overgår det tabte salg til udlandet.  

De knapper/genveje du har i banneret opdaget jeg først nu, efter 15 min. på dit site og ved et tilfælde da jeg kørte musen over.  Hvis du vil benytte dem skal de nok tydeliggøres. 

Du kunne overveje at blive medlem hos Trustpilot. Evt. bare som normalt medlem, det er gratis og de tilbyder 40% i oprettelse hvis man er nystartet/iværksætter. 

Din søgefunktion ser ud til at virke ret godt. Det er godt. Jeg vil anbefale at du redigere den tekst der kommer frem når søgningen ikke gav noget resultat og kommer med tips til at forbedre/ændre sin søgning og evt. kontakt information til dig så de nemt kan ringe og spørge om du har den vare de søger. Samtidigt vil jeg helt klart anbefale dig et sætte analytics op så du kan se hvad dine kunder søger efter hvis du ikke allerede har gjort det. Det er et utroligt godt indblik i hvilke vare dine kunder efterspørger lige nu, hvor mange af dem finder det de leder efter, køber de noget efter en søgning osv. Det er forholdsvis nemt at sætte op. 

Det var en længere omgang, håber ikke du synes jeg var for "grov" men der er helt klart nogle ting jeg ville forbedre hvis det var min shop. Du kan jo altid prøve dem, holde øje med konverteringen og se hvordan det går.

Held og lykke med det!

Mvh. Peter

tonere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)