Jeg har siddet og kæmpet med at få et hjemmeside design/ blog design til at se flot ud, men jeg har bare ikke det der skal til for at få det til at virke rigtigt.
JEG HAR BRUG FOR HJÆLP!!! har jeg fundet ud af.
Er der nogen der ude der har mulighed for at tage mig i hånden og vise mig vejen?
Jeg vil meget gerne være med i processen om at komme frem til målet.
Ring gerne til mig, så kan jeg uddybe det jeg søger. 23673866
Problemet er at jeg ikke har noget at sætte op på min hjemmeside, men jeg har nogle illustrator udkast, her er den jeg er mest tilfreds med, men der mangler noget. Jeg fik ikke skrevet at jeg gerne vil have den sat op i wordpress for at få styresystemets fordele med.
Hvis (og det ved jeg ikke om det er - jeg kan ikke se et link) det er siden du har indsat herover, så er der i mine øjne lang vej til million siden.
Logo: PS over hinanden og copenhagen derunder, For det første ved jeg ikke hvad PS står for og for det andet ligner det ikke et logo jeg ville kunne genkende hvis jeg så det igen. Har du ikke en ide til et logo, som fortæller lidt om din butik?
Tab-linjen: Nej - svæver i ingenting med en alt for kraftig linje under. Jeg syns ikke du skal bruge fancy ulæselige bogstaver, men det der ser virkelig ide-forladt ud. Kunne du peppe op i den rolige ende ved at bruge bløde farver, ikoner eller en blanding?
Ramme om billeder: Bare slet den!
Billeder: Alt for store og alt for intet sigende. Baggrundene passer ikke ind og der er noget ved størrelsesforholdene som i mine øjne ikke passer sammen.
Billedtekst: Igen - kedeligt, men fin pladcering.
Adr-linje: Hvis jeg bruger ekstra tid, så kan jeg godt læse hvad der står, men komma, punktum og kolon glider sammen, hvad høre til hvad. Det er bare ikke godt. Brug luft i det mindste, så man kan se hvad der står. Få inspiration fra næsten enhver større side.
Den side har ikke bestået minimumskravene. Desværre.