Kære brugere.
Jeg har fået inspiration til at købe et domæne for at debatere om Apple produkter med udgangspunkt i deres smartphone - iPhone. Her vil der ligges vægt på at sammenligne produktet med andre smartphones (heriblandt BlackBerry, mf.). Da jeg er helt ny til dette her ønsker jeg lidt oplysning og svar. Jeg håber at jeg er kommet til det rette sted. Jeg har ladet mig fortælle, at hvis man køber sit eget domæne kan man købe gratis trafik, hvilket der gør at flere besøger ens webside. Er dette sandt, eller fungerer det anderledes? Derudover har jeg ladet mig fortælle at via ens hjemmeside kan man eksempelvis lave en "Køb iPhone" knap og i samarbejdet med Apple klikke sig igennem min side til Apples side hvor man kan købe en iPhone. Der kunne man forestille sig at man kunne få lidt profit i at inspirere folk til købet. Skal man blot kontakte Apple omkring dette, have en masse besøg på websiden, osv., for at det kan lade sig gøre? Hvordan ville i gribe det an?
Jeg påskønner jeres tid og overvejelser. Mange tak. De bedste hilsner, Oliver. |
Debatering af produkt, kontakt til firma.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)